Vad hände med GAME Downloads?

Permalänk
Medlem

Vad hände med GAME Downloads?

Vet inte om det är rätt forumdel men jag kör på't

För några år sedan kunde man köpa digitala kopior direkt på GAME's hemsida och ladda ner dom digitalt. Är det någon som vet vad som hände med det? Jag köpte nämligen Arkham City där 2011 någon gång och jag har kvar mejlet med CD-nyckeln men ingenstans att använda den. Måste jag köpa ett nytt spel om jag vill spela det igen? Deras nuvarande hemsida har ingen supportdel eller någonting så jag tänkte att jag frågar här och ser. Deras hemsida för UK verkar inte ha något att göra med den svenska längre.

Permalänk
Medlem

Konkade inte GAME UK och blev uppköpta?

Tror företaget har genomgått en rekonstruktion. I värsta fall blir det nog att köpa ett nytt spel.
Har du facebook kan du ju alltid prova att få kontakt där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danzle:

Konkade inte GAME UK och blev uppköpta?

Tror företaget har genomgått en rekonstruktion. I värsta fall blir det nog att köpa ett nytt spel.
Har du facebook kan du ju alltid prova att få kontakt där.

Ska kolla på facebook, tack för tipset!

Permalänk
Lego Master

Har du en CD-nyckel är det väl bara att få tag i en DVD/CD/ISO med spelet och installera med din nyckel? Eller var det nån speciell digital utgåva du köpte?

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield