Permalänk
Inaktiv
Skrivet av elklazor:

Egentligen är det bara en del av min signatur, meningen är att den ska skapa fundersamma stunder ;D

Jo förstod att det var en del av din signatur, ville bara ha en förklaring xD

Permalänk
Medlem

Nytt rum betyder ny bild så här kommer en!

Blev lite motljus men det får ni tåla.

Visa signatur

| Core i9 9900K @ 5Ghz All core clock | Corsair H115i Platinum| 16GB Corsair Vengeance 3200MHz | ASUS ROG Strix z390-f Gaming| ASUS RTX 3080 TUF | NZXT Switch 810| OCZ 250GB ssd, 2x Samsung Spinpoint F3 i Raid 0 | Asus ROG Thor 850w |
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Har postat den här bilden tidigare här på Swec men eftersom mitt skrivbord i princip ser likadant ut nu för tiden (med untantaget att det är skräpigare och dammigare såklart) så kan jag lika gärna posta det för den här tråden med

Är rätt nöjd.

Permalänk
Medlem

Dags att damma av damfiltret på framsidan av datorn ser jag.

Permalänk
Hedersmedlem

Bytte nyligen bordsskiva från hörnbord till rakt. Sjukt nöjd!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Inte för att förstöra tråden på ngt sätt men varför har man mer än 1 skärm? Ser flera stycken som har 2-3 stycken. Aldrig fattat det.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

Inte för att förstöra tråden på ngt sätt men varför har man mer än 1 skärm? Ser flera stycken som har 2-3 stycken. Aldrig fattat det.

Grymt skönt, prova det så kommer du förstå

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

Inte för att förstöra tråden på ngt sätt men varför har man mer än 1 skärm? Ser flera stycken som har 2-3 stycken. Aldrig fattat det.

Beror ju på vad man använder datorn till, men jag skulle aldrig klara mig med bara 1 skärm på jobbet.
Har du fler skärmar kan du ha fler/större fönster öppna vilket gör att du kan se allt du behöver utan att växla mellan fönster.

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

Inte för att förstöra tråden på ngt sätt men varför har man mer än 1 skärm? Ser flera stycken som har 2-3 stycken. Aldrig fattat det.

Jag har det för att kunna kolla på streams på ena samtidigt som jag läser på forum och dylikt på den andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

Inte för att förstöra tråden på ngt sätt men varför har man mer än 1 skärm? Ser flera stycken som har 2-3 stycken. Aldrig fattat det.

För att det är coolt!

Nä, men. Jag köpte mig 2 st 2560x1440 27"-skärmar för att jag tyckte att det var trevligt kort och gott och sedan köpte jag en till för att kunna köra spel i surround på dem. Är rätt så fräsigt.

Permalänk
Medlem

Ser fett tråkigt ut

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Jysk har (i alla fall haft) stora åbäken nästan gratis
http://i.imgur.com/BTOvq.jpg

140x80 cm.

Var kan man hitta bakgrundsbilden på den vänstra skärmen?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Marreez:

Var kan man hitta bakgrundsbilden på den vänstra skärmen?

Den ingår här: http://windows.microsoft.com/is-is/windows/abstract-dark-down...

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3213525/_MG_2458.jpg

Bytte nyligen bordsskiva från hörnbord till rakt. Sjukt nöjd!

Överväger att göra samma sak. Har insett att det är lite väl mycket plats när jag bara en skärm.

Antar att du hade ett Galant hörnskrivbord tidigare? Vad blev det av den gamla bordsskivan?

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Afrasbaba:

Överväger att göra samma sak. Har insett att det är lite väl mycket plats när jag bara en skärm.

Antar att du hade ett Galant hörnskrivbord tidigare? Vad blev det av den gamla bordsskivan?

Den står just nu nere i källaren, har inte bestämt mig för vad det ska bli av med den än men lär väl bli att jag säljer bort den.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Såhär ser de ut hos mig!

http://img197.imageshack.us/img197/5945/716.JPG

jisses va dålig bilden blev, och hemsk va sladda de låg där under bordet, få nog fixa till de lite

Visa signatur

Chassi:Taurus CPU:Intel Core i9 9900K MB:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING SSD:Samsung 1tb HDD:3TB + Extern:5.5TB RAM:Corsair VENGEANCE LPX 2666MHz 32gb GPU:ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC PSU:BeQuiet Kraft 700 Ljud:logitech Z-5500/Corsair VOID Wireless RGB Vit Skärm:Acer Predator x34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Affe69:

Såhär ser de ut hos mig!

http://img197.imageshack.us/img197/5945/716.JPG

jisses va dålig bilden blev, och hemsk va sladda de låg där under bordet, få nog fixa till de lite

Får man fråga varför du har två möss och en trackball?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Får man fråga varför du har två möss och en trackball?

Trackball dra jag till sängen när jag ligger o glo på series m.m / brukar har den till macen med, o har fortfarande inte riktigt vant mig med func musen. den är rätt ny. så är lite ovan hehe samt den är lite för snabb för mig när jag lira bf3

Visa signatur

Chassi:Taurus CPU:Intel Core i9 9900K MB:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING SSD:Samsung 1tb HDD:3TB + Extern:5.5TB RAM:Corsair VENGEANCE LPX 2666MHz 32gb GPU:ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC PSU:BeQuiet Kraft 700 Ljud:logitech Z-5500/Corsair VOID Wireless RGB Vit Skärm:Acer Predator x34"

Permalänk
Medlem

Inte mycket har ändrats sedan sist.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

hmm jag vill inte skryta men så sexigt är mitt skrivbord/arbetsplats ;D

som ni ser så har jag allt man behöver, plats(2,5m lång skrivbord) vägfästa skärmar, esd matta&lödpenna&band, proteinshake, chocklad, 15x elkontakter, datorer, batteripack, svetspenna och massa mer ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

hmm jag vill inte skryta men så sexigt är mitt skrivbord/arbetsplats ;D

http://s21.postimg.org/hnmofh1qf/20130702_225446.jpg

som ni ser så har jag allt man behöver, plats(2,5m lång skrivbord) vägfästa skärmar, esd matta&lödpenna&band, proteinshake, chocklad, 15x elkontakter, datorer, batteripack, svetspenna och massa mer ;D

Ser ingen coca cola, dealbreaker. Ingen arbetsplats där inte ;/
Proteinshake tssss, inte bodybuilder forum detta

realtalk: Dags för en städning kanske

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ser ingen coca cola, dealbreaker. Ingen arbetsplats där inte ;/
Proteinshake tssss, inte bodybuilder forum detta

realtalk: Dags för en städning kanske

du sårade mej:( så mycket att jag sydde såret XD
dricker du cola?!! tröttnat på skiten för länge sen, dricker schweppes och andra mixdrinkar som verkligen smakar nåt eller smakar starkt* ;D melon och päron och grape är favoriter, kanske dags för dej och testa nytt ;D

det e städat ;D allt e städat och cleant förutom arbetsplatsen för där ska allt vara framme annars har man inte lust att jobba?

Permalänk
Medlem

Whiskyn redo ser jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Whiskyn redo ser jag.

Jupp, Skål!

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

du sårade mej:( så mycket att jag sydde såret XD
dricker du cola?!! tröttnat på skiten för länge sen, dricker schweppes och andra mixdrinkar som verkligen smakar nåt eller smakar starkt* ;D melon och päron och grape är favoriter, kanske dags för dej och testa nytt ;D

det e städat ;D allt e städat och cleant förutom arbetsplatsen för där ska allt vara framme annars har man inte lust att jobba?

Vi har nog olika uppfattningar om städat
Lådor på golvet, sladdar här o var, saker överallt

Coca cola 29 år and going strong, vem behövde bröstmjölk, jag drack coca cola som spädbarn
Schweppes smakar inte direkt något speciellt, enda hyffsade är den döda russhian grejen. Alla andra blörk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Vi har nog olika uppfattningar om städat
Lådor på golvet, sladdar här o var, saker överallt

Coca cola 29 år and going strong, vem behövde bröstmjölk, jag drack coca cola som spädbarn
Schweppes smakar inte direkt något speciellt, enda hyffsade är den döda russhian grejen. Alla andra blörk.

hehe kanske det:D
hmm "saker överallt"? det är lite mer sakerna är nära mej när jag behöver dem ;D vadå hur ser din hörna ut?

heeh coca cola istället för mjölk haha dags för kalciumpiller?

haha jag kan inte namnen på dem så jag bildgooglade "russhian" och gissa vad som kom : O
grape är god oxå^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

hehe kanske det:D
hmm "saker överallt"? det är lite mer sakerna är nära mej när jag behöver dem ;D vadå hur ser din hörna ut?

heeh coca cola istället för mjölk haha dags för kalciumpiller?

haha jag kan inte namnen på dem så jag bildgooglade "russhian" och gissa vad som kom : O
grape är god oxå^^

?

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Skrivet av muppen94:

Nytt rum betyder ny bild så här kommer en!

Blev lite motljus men det får ni tåla.
http://oi43.tinypic.com/2yjr2nl.jpg

Hur bra är ljudet egentligen från denna anläggning? HAHa aldrig sett så stora högtalare/skyskraps-talare någonsin vid ett skrivbord! xD

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrithiofeN:

Hur bra är ljudet egentligen från denna anläggning? HAHa aldrig sett så stora högtalare/skyskraps-talare någonsin vid ett skrivbord! xD

Ljudmässigt spelar det på riktigt bra, även fast de är mina småhögtalare.

Visa signatur

| Core i9 9900K @ 5Ghz All core clock | Corsair H115i Platinum| 16GB Corsair Vengeance 3200MHz | ASUS ROG Strix z390-f Gaming| ASUS RTX 3080 TUF | NZXT Switch 810| OCZ 250GB ssd, 2x Samsung Spinpoint F3 i Raid 0 | Asus ROG Thor 850w |
Citera för svar!