Firefall - Några swecare som spelar?

Permalänk
Inaktiv

Firefall - Några swecare som spelar?

Som titel lyder, finns det några från sweclockers som spelar detta underbara spel? Det är stängd beta just nu om man inte har köpt ett "founder paket". Har dock 4 invites att skicka om någon vill ha. Annars börjar den öppna betan imorgon den 7:e tror jag. Riktigt roligt spel.
Länk till spelets hemsida: http://www.firefallthegame.com/en

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på det släpps den 7de själv .p

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fabola:

Sitter och väntar på det släpps den 7de själv .p

Kan skicka en invite till dig om du vill. Tror du kan spela redan idag i så fall. Skicka ett PM med din mail så ordnar jag det.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Fabola:

Sitter och väntar på det släpps den 7de själv .p

7de??? Öppen beta är den 9de

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon172162:

Som titel lyder, finns det några från sweclockers som spelar detta underbara spel? Det är stängd beta just nu om man inte har köpt ett "founder paket". Har dock 4 invites att skicka om någon vill ha. Annars börjar den öppna betan imorgon den 7:e tror jag. Riktigt roligt spel.
Länk till spelets hemsida: http://www.firefallthegame.com/en

Väldigt intresserad av det, hade du en kod över så gärna:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Har också 3 invites att ge ut. Bara att skicka ett PM med e-mail om du vill ha en invite

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Curemylife:

Väldigt intresserad av det, hade du en kod över så gärna:)

Absolut. Skicka ett PM med din email så ordnar jag det.

Permalänk
Medlem

Kan vara med ikväll om någon är sugen ^^

Visa signatur

Lur: IPhone 6+. Lur 2: IPhone 7 Platta: IPad Air Skärm: BenQ 24" 3D LED XL2411T
Speldator: Chassi: CM Storm Stryker, Grafikkort: Gigabyte GTX 680, RAM: 16GB, SSD: Intel 520 120GB,
Hårddisk: WD Caviar Black 1TB, Nätagg: Corsair GS800W, Processor: Intel i7 6700k 4 Ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon172162:

Absolut. Skicka ett PM med din email så ordnar jag det.

Vet du ifall man bara kan fortsätta med sin gubbe när betan är över?^^

Skrivet av Fractic:

Kan vara med ikväll om någon är sugen ^^

Självfallet, tänkte dra in grannen i detta också:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Spelade ett tag men det var för mycket "göra samma saker hela tiden". Så la ner.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Curemylife:

Vet du ifall man bara kan fortsätta med sin gubbe när betan är över?^^

Självfallet, tänkte dra in grannen i detta också:)

Tror allt kommer "nollas" när spelet väl släpps. Iaf vet jag att det står inne i spelet att alla achievements kommer resettas.
Jag är gärna på ikväll jag med
Mitt ingame namn är llrobll

Permalänk
Medlem

"Hey folks,

As an addition to the awesome content and great gameplay in this new milestone. We are also pleased to announce that we will no longer be wiping XP from characters. Play to your heart's content and know that you won't have to start over again.

Should there be any issues with tech trees or equipment, we may reset your tree and then refund your XP so that you can respend it as you see fit. Thanks for playing!"

Source: http://forums.firefallthegame.com/community/threads/no-more-x...

Har 2 nycklar kvar.
edit: slut

Permalänk
Medlem

Behöver invite om någon har nyckel över, tack!

Visa signatur

i7-3820 @ 4.3 GHz // EVGA 980 Ti SC // 16GB RAM // 256 GB SSD + 120 GB SSD // 3TB HDD // ACER 27" XB270HU

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Blaxxter:

Behöver invite om någon har nyckel över, tack!

Har en nyckel kvar nu. Skicka ett PM med din email så ordnar jag det.

Permalänk
Medlem

Hejsan. Jag har också keys över, så dra iväg ett meddelande. Jag vill också ha någon att lira med så lägg till mig i Firefall. Mitt nick är Swiftlyeyebrow

Permalänk
Medlem

Kelloxz har fortfarande inte skickat sin e-mail, så jag har en nyckel kvar. Först till kvarn.

SLUT

Permalänk
Medlem

Skulle man kunna säga att det är lite borderlands-aktigt? eller har jag fått fel uppfattning?

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeVVa:

Skulle man kunna säga att det är lite borderlands-aktigt? eller har jag fått fel uppfattning?

skulle man kunna säga på ett sätt ^^

Visa signatur

Lur: IPhone 6+. Lur 2: IPhone 7 Platta: IPad Air Skärm: BenQ 24" 3D LED XL2411T
Speldator: Chassi: CM Storm Stryker, Grafikkort: Gigabyte GTX 680, RAM: 16GB, SSD: Intel 520 120GB,
Hårddisk: WD Caviar Black 1TB, Nätagg: Corsair GS800W, Processor: Intel i7 6700k 4 Ghz

Permalänk
Skrivet av anon172162:

Som titel lyder, finns det några från sweclockers som spelar detta underbara spel? Det är stängd beta just nu om man inte har köpt ett "founder paket". Har dock 4 invites att skicka om någon vill ha. Annars börjar den öppna betan imorgon den 7:e tror jag. Riktigt roligt spel.
Länk till spelets hemsida: http://www.firefallthegame.com/en

Jag lirar gärna, har du en Army man får gå med i?

Permalänk
Medlem

spelade tidig beta (eller alpha) i höstas och idén är sjysst men då var det forfarande alldeles för ofärdigt, väldigt svårt att hänga med i storyline (dvs ta sig vidare i questandet), knapphändig info om craftingsystem osv. Hoppas och tror att det har blivit bättre nu än när jag spelade det, för spelstilen med MMORPGFPS tycker jag var riktigt nice, det var lite borderlandskänsla över det. Får se om man testar när spelet går live och de har en "färdig produkt"

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Alfonsaberg:

Jag lirar gärna, har du en Army man får gå med i?

Yes är med i en men den är nog full =/ Får inte plats alls många i en än så länge

Permalänk
Medlem

Lirar, ni kan adda Slisklotta! Tycker dock att spelet är väldigt knepigt hittills, alternativt buggat... har fastnat på typ 4e questen då man ska bygga jumppacks, inte en jävla aning om hur man ska göra.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Geeks Gaming

Håller på att ladda ner de...

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Laggat som tusan så vendors m.m. funkar ej. Sen tycker jag att det är väldigt dåligt med info inne i själva spelet hur saker funkar.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Inaktiv

Det har varit ganska ostabilt sedan de öppnade för öppna betan. Dock helt väntat med tanke på hur mycket fler spelare det har blivit. Tycker ändå att det har fungerat ganska ok. Vissa andra spel har varit hemska vid release, kolla bara på hur simcity och diablo 3 var.
Vet att många har klagat på att spelet inte säger exakt vad man ska göra i början. Dock är det ett sandbox spel och jag gillar att man har friheten att göra vad man vill redan från början. Visst, craftingen är ganska krånglig i början men frågar man bara lite folk så får man snabbt hjälp med att komma igång

Permalänk

är det gratis eller måste man bli inbjuden?! ifall man måste bli in bjuden kan någon skicka mig en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim92a:

är det gratis eller måste man bli inbjuden?! ifall man måste bli in bjuden kan någon skicka mig en?

Behöver inte bli inbjuden.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Geeks Gaming

Spela 2 min.... nope inget för mig

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

yup spelar sen någon dag tillbaka.. riktigt skoj faktiskt.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Blivit extremt mycket bättre när man kommit in i det lite faktiskt... Fortfarande lite bökigt med craftsystemet men det tar sig väl.

Väldigt seg progress är riktigt nice faktiskt, då tar det ett tag att uppnå ens mål!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370