Ööh, vad lyckades jag med nu?

Permalänk
Medlem

Ööh, vad lyckades jag med nu?

Ja jag vet, titeln suger men jag kom inte på någon bättre!

Det är så här att jag var och surfade på Chrome och lyckades klicka någon mysko knappkombination så att skärmen (eller kanske bara chrome rutan) dimmades till genomskinligt vitt och sedan fanns det ett litet kryss i mitten. Jag tror dock att jag i alla förvåning klickade så att det försvann men nu blev jag väldigt nyfiken! Vad är detta och hur lyckades jag få fram det? Allt skedde med knapparna på vänstra sidan av tangentbordet, typ Ctrl+T eller Flagga+X eller något sådant men jag får inte fram det Känner ni igen det?

Permalänk
Rekordmedlem

Låter som nån plugin som krachade.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

KOM PÅ DET! Det var förstås Flagga+S för Snipping Tool XD Tja, då var det löst!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Zorobay:

KOM PÅ DET! Det var förstås Flagga+S för Snipping Tool XD Tja, då var det löst!

"Flagga"?:P

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sisyfos:

"Flagga"?:P

Windows.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dwightschrute:

Flagga+S hade ingen effekt för mig i Chrome i alla fall...

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zorobay:

KOM PÅ DET! Det var förstås Flagga+S för Snipping Tool XD Tja, då var det löst!

Skrivet av Sisyfos:

Flagga+S hade ingen effekt för mig i Chrome i alla fall...

Dito.

Han kan ju ha bindat om keys alternativt vara någon plug-in som gör att han får till det.