Är denna sidan legit?

Permalänk
Medlem

Är denna sidan legit?

Tjena min kompis visade en hemsida idag som jag tycker verkar Väldigt skum, http://se.ioffer.com/ heter den och verkar va kinesiskt. Har googlat lite och många har beställa kläder och sådant och fått det men verkar ändå skumt då jag kollade på hörlurar såsom pioneer HDJ 2000 och ett dj Set men verkade för bra för att vara sant

Någon som handlat här? är mest nyfiken om det är en legit hemsida

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Den formligen skriker bluff.
Google translate fel överallt och priser som antyder en annan valuta i botten som bara översätts till kronor via valutakurs.

Permalänk
Medlem

Hmm Beats kostar 200kr.. Det är vad de är värda men ändå dyrare är dem väl?

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem

Det som säljs billigt där är saker från china så inga äkta saker på så sätt om det inte tillverkas där i original.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Det som säljs billigt där är saker från china så inga äkta saker på så sätt om det inte tillverkas där i original.

Asså det verkar ju sjukt skumt t.ex att dom säljer ett helt set Pioneer DJ prylar för 1200kr när det i butik kostar 40.000kr. Antingen om man hade beställt har man gjort en av de bästa affärerna eller så får man hem ett paket med stenar eller inget alls XD

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Piratkopior.
Armani T för 105 spänn.

Permalänk

Jag skulle nog inte köpa därifrån, kolla bara beskrivningen på sakerna. Känns inte speciallt seriöst tycker jag.

"NY MICHAEL KORS ROSA GULD- LANDNINGSBANAKLOCKA I STORFORMAT 45MM eller ARMANI-MAN KVINNA FLYGARE FÖR ANBLICKAR FÖR SOLGLASÖGON FÖR MANAR... "

Permalänk

Mina föräldrar handlade från en liknande sida förut... Inga saker kom.
Nu är de mer försiktiga när de handlar på Interwebs.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rillepille:

Jag skulle nog inte köpa därifrån, kolla bara beskrivningen på sakerna. Känns inte speciallt seriöst tycker jag.

"NY MICHAEL KORS ROSA GULD- LANDNINGSBANAKLOCKA I STORFORMAT 45MM eller ARMANI-MAN KVINNA FLYGARE FÖR ANBLICKAR FÖR SOLGLASÖGON FÖR MANAR... "

Du vill inte köpa lite "VIRKAD LÄGENHET HOAD SELL 2013 FÖR TOMS KLASSIKER"?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av Rillepille:

Jag skulle nog inte köpa därifrån, kolla bara beskrivningen på sakerna. Känns inte speciallt seriöst tycker jag.

"NY MICHAEL KORS ROSA GULD- LANDNINGSBANAKLOCKA I STORFORMAT 45MM eller ARMANI-MAN KVINNA FLYGARE FÖR ANBLICKAR FÖR SOLGLASÖGON FÖR MANAR... "

Under tabben "Datorer" finns fliken "Tablettaskarna"

Visa signatur

Dice, ge tillbaks mitt liv!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Det är en slags Ebay för kinesiska piratkopior. Eftersom det kan tänkas bryta mot svensk lag, eller åtminstone ligga i gråzonen, låser vi denna tråden.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015