Letar party till Infestation PvE

Permalänk
Medlem

Letar party till Infestation PvE

Tjena!
Som rubriken lyder vill jag och en polare ha lite spelare att spela Infestation med.
Vi inriktar oss åt PvE men självklart kan vi avrätta spelare vi möter, PvP kan komma att bli något senare.

För att du ska kunna joina ska du vara schysst och kunna skypa med oss, och ha en bra mic! Skriv ålder på dig också!

Om du vill joina oss skicka iväg ett PM eller skriv i tråden så får du Skype ID!

Permalänk

Gör dig själv en tjänst och installera DayZ istället...

Visa signatur

i5 4670k @ 4ghz - MSI Z87 G45 - 8GB Corsair Vengance CL9 1600Mhz - XFX 80+ Bronze 750W - MSI GTX 780 @1218Mhz

Permalänk
Medlem

Tja, jag kan tänka mig va med och lira lite. Jag har även en mumble server ifall ni vill låna. Har spelat drygt en vecka. Är 32 år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silcan:

Tja, jag kan tänka mig va med och lira lite. Jag har även en mumble server ifall ni vill låna. Har spelat drygt en vecka. Är 32 år.

Tjena!riktigt nice jag pm:ar mitt steam id till dig

Permalänk
Geeks Gaming

Hade smått tänkte börja spela igen. Sitter på SweC's mumble Kan fixa privat kanal också

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

Hade smått tänkte börja spela igen. Sitter på SweC's mumble Kan fixa privat kanal också

Jag sitter i infestationkanalen på sweclockers mumble regelbundet och spelar allt ifrån pvp till pve. Vi är ett gäng på ungefär 4-5 pers som spelar nästan varje dag. Vi letar som sagt efter aktiva spelare. Du behöver inte vara världsbäst precis, efter ett tag med oss så blir du det

Visa signatur

www.lanbit.se | i5 4670k | Gigabyte GTX 980 WindForce OC | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | ASUS Z87M-PLUS mATX | Samsung SSD 512 gb | Sandisk SSD 128 gb | Fractal Design 1000W | Corsair Obsidian 350D

Permalänk
Avstängd

Har det blivit alls bättre detta spel ? Köpte det på misstag flera månader sedan, och då var det iaf helt ospelbart :S

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på att lira! är 23 år gammal.

Visa signatur

|CPU: Intel core i7 7700k |GPU: GTX 970|Mobo: Gigabyte z270 gaming k3 ATX|
|Case: Corsair Carbide 200R |Ram: Corssair 16gb ram|HDD: 1TB samsung HDD|PSU:EVGA SuperNOVA NEX750G 750W 80+ Gold |

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av WongFeiHung:

Har det blivit alls bättre detta spel ? Köpte det på misstag flera månader sedan, och då var det iaf helt ospelbart :S

Som jag brukar säga.
DayZ gör vissa saker bra... WarZ(Infestation) gör vissa saker bra.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Morran:

Tjena!
Som rubriken lyder vill jag och en polare ha lite spelare att spela Infestation med.
Vi inriktar oss åt PvE men självklart kan vi avrätta spelare vi möter, PvP kan komma att bli något senare.

För att du ska kunna joina ska du vara schysst och kunna skypa med oss, och ha en bra mic! Skriv ålder på dig också!

Om du vill joina oss skicka iväg ett PM eller skriv i tråden så får du Skype ID!

jag är gärna med och kör pve. behöver få tillbaks allt gear efter nån tog allt från mitt konto.
skype emes96. kille på 17 år.
har jag tur så är min polare med och kör. han är 21.

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

Som jag brukar säga.
DayZ gör vissa saker bra... WarZ(Infestation) gör vissa saker bra.

Som vad då till exempel? (Nej jag försöker inte vara dryg, utan är en genuin fråga)

Köpte det också för evigheter sen, då tyckte jag det var helt ospelbart, precis som WongFeiHung.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av DiektatorN:

Jag sitter i infestationkanalen på sweclockers mumble regelbundet och spelar allt ifrån pvp till pve. Vi är ett gäng på ungefär 4-5 pers som spelar nästan varje dag. Vi letar som sagt efter aktiva spelare. Du behöver inte vara världsbäst precis, efter ett tag med oss så blir du det

Vad är det för adress till mumble?

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Silcan:

Vad är det för adress till mumble?

mumble.sweclockers.com

När du ansluter för första gången högerklicka på dig själv och registrera

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Lasergurka:

Som vad då till exempel? (Nej jag försöker inte vara dryg, utan är en genuin fråga)

Köpte det också för evigheter sen, då tyckte jag det var helt ospelbart, precis som WongFeiHung.

DayZ: Öppen värld, Fordon, vapen
WarZ: Zombies, Looten.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

DayZ: Öppen värld, Fordon, vapen
WarZ: Zombies, Looten.

Vad är det som är bättre med det? Vad är bättre med looten? WarZ har ju också öppen värld, bara en kass sådan.

Skillnaden på zombies vet jag inte heller, minns att de hade väldigt långa armar i WarZ och att de hade benkrossande slag likt Cpt. Falcon, som hade ihjäl en på 3-4 viftningar med armarna. Har förstått det som att de är fler i WarZ än de var tidigare i alla fall?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Lasergurka:

Vad är det som är bättre med det? Vad är bättre med looten? WarZ har ju också öppen värld, bara en kass sådan.

Skillnaden på zombies vet jag inte heller, minns att de hade väldigt långa armar i WarZ och att de hade benkrossande slag likt Cpt. Falcon, som hade ihjäl en på 3-4 viftningar med armarna. Har förstått det som att de är fler i WarZ än de var tidigare i alla fall?

Looten i warz är mer random utlagt och inte bara i hus och bilar.
Zombiesarna hackar sig inte fram som i dayz... Tyckte de var värre i Dayz att zombiesarna slog en från flera meters håll och även någon sec efter man hade gått ifrån dom.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

sealance på steam och skype.. skall skaffa natural selection när jag får löning..

jaha.. infestation = warz
det hade jag redan

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

Looten i warz är mer random utlagt och inte bara i hus och bilar.
Zombiesarna hackar sig inte fram som i dayz... Tyckte de var värre i Dayz att zombiesarna slog en från flera meters håll och även någon sec efter man hade gått ifrån dom.

Okej, om du har samma uppfattning om DayZ antar jag att det skett framsteg på bådas fronter Zombies springer mycket jobbigare i DayZ, det håller jag med om, de var rätt sega i WarZ

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |