Permalänk
Medlem

SSD inköp

Hej!

Jag tänkte köpa en SSD som jag bara ska ha windows på och tänkte köpa en så billig som möjligt.

Kan ni skicka länkar på billiga SSD's tack!?

Permalänk
Avstängd

Fungerar inte google eller prisjakt för dig ?

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5 2500K | 12GB Corsair Vengence @ 1600Mhz | GTX 970 @ 1516Mhz / 7612Mhz

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1441688
Jag fick min för 700kr med gratis frakt för nån månad sen, håll ögonen öppna på erbjudanden.
Om ~700kr är för mycket så skulle jag försöka hitta begagnad.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av 20kr:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1441688
Jag fick min för 700kr med gratis frakt för nån månad sen, håll ögonen öppna på erbjudanden.
Om ~700kr är för mycket så skulle jag försöka hitta begagnad.

Alina har ju den för 725, glöm dessutom inte fri frakt för Sweclockare!
Bara att registrera här: http://www.alina.se/registrera.aspx

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrathborn771:

Alina har ju den för 725, glöm dessutom inte fri frakt för Sweclockare!

Fraktfritt? Hur? Var klickar jag? Det gör ju Alina till billigase alternativet för Samsung 840 Pro. Visst, bara med 14 kr mot Inet, men i alla fall.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrathborn771:

Alina har ju den för 725, glöm dessutom inte fri frakt för Sweclockare!
Bara att registrera här: http://www.alina.se/registrera.aspx

Jag testade att få fri frakt på Alina men det funkade inte, men nu var jag mer envis och klickade runt lite bland fraktsätten och tillslut ändrade det automatiskt till gratis frakt, rätt skumt.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Finns fri frakt på inet också för oss sweclockare

Permalänk
Skrivet av 20kr:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1441688
Jag fick min för 700kr med gratis frakt för nån månad sen, håll ögonen öppna på erbjudanden.
Om ~700kr är för mycket så skulle jag försöka hitta begagnad.

Jag skulle satsa på pro. Väldig klen prestanda för pengen. Deras 120 Gb pro har samma hastighet som 250 Gb basic Vet att man inte behöver super hastigheter, men är väldigt dumsnålt att köra på den.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Davos04:

Finns fri frakt på inet också för oss sweclockare

Det verkar som om Inet har fri frakt för alla, i alla fall listas Samsings SSD utan frakt på prisjakt & postpaket - Fraktfritt var förvalt i kassa linjen. "Trots" det så var / är Alina 14 kr billigare ;- )

Citat:

Studentrabatt
För dig som studerar erbjuder vi på Alina nu olika studentrabatter.

Studentrabatter:

25% på servicearbeten (10% på servicearbeten mobiltelefoner)
15% på alla kablar
10% på alla toners, bläckpatroner och papper
7% på alla skrivare, nätverk, möss och tangentbord
Upp till 3% på övriga sortimentet
Fri frakt på ordrar över 500 kr (gäller även Sweclockers-medlemmar)

(Rabatt gäller ej på kampanjvaror)

För att kunna ta del av studentrabatter måste giltigt CSN/Mecenat-kort kunna uppvisas i butiken. För webkunder mailas kortkopia samt kundnummer till: student@alina.se. (Kundnummer hittas under Mina Sidor). För dig som webkund krävs aktivering av konto. Detta kan ta upp till 24 timmar.

Jag funderar på om det kan vara det där med "aktivering" som spökar. Så jag får väll dra iväg ett email, och se vad som händer.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Jag har numera "Sweclockers" som kundgrupp på Alina. (På mina sidor, ovanför mina ordrar) men först efter att man valt ett nytt fraktalternativ och sen valt det fraktfria alternativet så fattade shoppingsystemet att det var fraktfritt som gällde.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.