Half life 3 finns att förboka på webhallen

Permalänk
Medlem

Half life 3 finns att förboka på webhallen

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/108558-half_life_3
Vad tror ni blir det en suprise release
Eller driver de med oss

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Medlem

dududhuuuu

Visa signatur

Haf 912 | I7 2600 | Phanteks PH-TC14PE | Asrock extreme 3 |
| LP 2x4GB | GTX 680 | Corsair Ax 650 | Qnix Qx2710 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miljon3:

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/108558-half_life_3
Vad tror ni blir det en suprise release
Eller driver de med oss

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130705/half-life-3-finns-...
Nej tyvärr, dem driver inte med oss.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

VAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN

Visa signatur

Citera för svar ! | AMD FX 8350 4.0GHz | Asus SABERTOOTH AMD990FX | Corsair 8 Gb 1600Mhz VENGEANCE. 9-9-9-24 | Gtx 680 | Corsair HX 650W. Modulär | Fractal Design Define R2 | Corsair SSD Performance Pro 256 Gb | 2 st hårddiskar på 500 Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bullen181:

Men att webhallen driver med oss?

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Medlem
Skrivet av bullen181:

Fast det är fortfarande phishinghemsidan de länkar till.. inte äkta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miljon3:

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/108558-half_life_3
Vad tror ni blir det en suprise release
Eller driver de med oss

Tror du seriöst att Webhallen skulle sitta på hemlig information om spelet? De har lagt ut en förhandsbokning. De hade en förhandsbokning på "xbox 720" innan den var bekräftad.

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miljon3:

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/108558-half_life_3
Vad tror ni blir det en suprise release
Eller driver de med oss

Webhallen har haft GTA V till PC som förbokning väldigt länge, även om det troligtvis inte kommer komma till PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snigeln Bert:

Webhallen har haft GTA V till PC som förbokning väldigt länge, även om det troligtvis inte kommer komma till PC.

GTA har alltid kommit till PC men Rockstar släpper aldrig samtidigt som konsolerna. GTA IV kom efter ett halvår till PC.

Permalänk
Avstängd

beställt!

Citat:

Informationen i detta mail är enbart preliminär och vi reserverar oss för eventuella felaktigheter.

Skulle nedanstående information inte vara korrekt ber vi dig kontakta oss omgående.

Observera att denna förhandsinformation inte betyder att du kan hämta din beställning. Vi skickar alltid ut mail när din beställning går att hämta.

Hämtning 1:

108558: Half Life 3 - [PC] [2013] 1 st á 449 kr

Ordernummer: 5156811
Orderdatum: 2013-08-01
Fraktsätt: Hämta i butik, Sveavägen 39
Pris och datum är preliminära och kan komma att ändras på förbokade produkter.
Så snart din order är klar att hämtas kommer vi skicka ett mail till dig.

Total summa: 449 kr
Varav moms: 89.8 kr

Adressuppgifter:

Permalänk
Medlem

CDON.com har half-life 3 också...

Visa signatur

Citera för svar ! | AMD FX 8350 4.0GHz | Asus SABERTOOTH AMD990FX | Corsair 8 Gb 1600Mhz VENGEANCE. 9-9-9-24 | Gtx 680 | Corsair HX 650W. Modulär | Fractal Design Define R2 | Corsair SSD Performance Pro 256 Gb | 2 st hårddiskar på 500 Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

beställt!

Rapportera gärna om du får något mail av webhallen

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SeenFo:

CDON.com har half-life 3 också...

Är något på gång? Fantastiskt i sådana fall..tvivlar dock starkt på att de skulle klarat att hålla det så hemligt .. Nej vi är nog blåsta igen..;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snigeln Bert:

Fast det är fortfarande phishinghemsidan de länkar till.. inte äkta

Yes yes yes. Fan vad glad jag blir att det inte stämmer.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Miljon3:

Rapportera gärna om du får något mail av webhallen

nja, hämtar nog ut HL3 i tysthet och spelar igenom det utan att meddela världen. Sen kan ni gå där och vänta

Permalänk
Medlem

Vi vet redan att HL3 kommer att komma, vi vet bara inte när. Så detta förändrar ju inget precis?

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Snigeln Bert:

Fast det är fortfarande phishinghemsidan de länkar till.. inte äkta

? så du menar att när jag söker på hl 3 hos webhallen så kommer jag till en phisingsida?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vikham:

Vi vet redan att HL3 kommer att komma, vi vet bara inte när. Så detta förändrar ju inget precis?

en hint om att något är på gång, förändrar allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

? så du menar att när jag söker på hl 3 hos webhallen så kommer jag till en phisingsida?

Nej... artikeln som länkades tog sin info från "steam" men skrev sedan "Uppdatering: Sidans url är inte "store.steampowered" utan "store.stearnpowered". Troligtvis är den alltså fejk." Sweclockers lade upp denna phishingsida på sin facebook tidigare i år (maj/juni), men den blev snabbt rapporterad som just phishing. Självklart visste de det och hade en hint om att det var fake.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Snigeln Bert:

Nej... artikeln som länkades tog sin info från "steam" men skrev sedan "Uppdatering: Sidans url är inte "store.steampowered" utan "store.stearnpowered". Troligtvis är den alltså fejk." Sweclockers lade upp denna phishingsida på sin facebook tidigare i år (maj/juni), men den blev snabbt rapporterad som just phishing. Självklart visste de det och hade en hint om att det var fake.

Ursäkta, troligen dum men hänger inte med alls...det här är en webhallen sida inte en steamlänk..jaja spelar ingen roll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Ursäkta, troligen dum men hänger inte med alls...det här är en webhallen sida inte en steamlänk..jaja spelar ingen roll.

Skrivet av bullen181:

Klicka nu på vad bullen länkade så förstår du nog bättre...

Permalänk
Medlem

Har det inte gått att förboka Half-life 3 på webhallen i flera år?

Edit: Hittade min avbokning från 2011

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SanyaIV:

Har det inte gått att förboka Half-life 3 på webhallen i flera år?

Edit: Hittade min avbokning från 2011 http://i.imgur.com/J8Uptou.jpg

avbokade du? du hade ju haft det snart annars!

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

avbokade du? du hade ju haft det snart annars!

Insåg att jag inte skulle ha pengarna för att betala spelet om det helt plötsligt skulle släppas.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SanyaIV:

Insåg att jag inte skulle ha pengarna för att betala spelet om det helt plötsligt skulle släppas.

Fan, livet är hårt. Bra planering dock när du insåg 2011 att ekonomin skulle vara lite tight andra halvåret 2013..;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Fan, livet är hårt. Bra planering dock när du insåg 2011 att ekonomin skulle vara lite tight andra halvåret 2013..;)

Visste inte hur läget skulle vara alls då jag fortfarande fick i skolan, och som sagt så skulle jag inte ha haft råd om den släpptes nu då jag är arbetslös för tillfället.

Permalänk
Medlem

varför kan man inte förboka half life 4... tror inte 3an kommer vara bra...........

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

Har det inte gått att förboka Half-life 3 på webhallen i flera år?

Jo, Half-life 3 har "funnits" hos Webhallen i många, många år. Inget förändring där.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Legendarisk

Och så försöker vi att inte vara otrevliga på grund av missförstånd...

*Tråd rensad*

Visa signatur

Abstractions all the way down.