Söker äldre CS:GO spelare

Permalänk

Söker äldre CS:GO spelare

Hoppas det är okej att man startar en tråd till!

Vi är två medelbra 25+ lirare som på sistonde har tenderat att spela mer än våra vänner. Vi har nu tröttnat på att spela matchmaking med oseriösa randoms och letar därför andra äldre spelare som gärna lägger ner lite tid på att bli bättre och ha skoj tsm.

Fit4Life @ Steam så pratar vi mer

Permalänk

Dåligt med respons, kom igen nu, vi bits inte

Permalänk

Är dock bara 20 men kan vara med endå har över 1600h 1.6 o kanske 60h csgo

Visa signatur

Moderkort: Asus P8Z77-V. HDD: SSD Intel 520 120gb, 1TB. CPU: I7 3770k. GPU: ASUS STRIX 1080.
Ram: Corsair Vengence 8gb. Cpukylare: Cooler master 612s. PSU: Corsair 650w. Chassi: Corsair Obsidian 650D.

Permalänk
Medlem

http://www.amnesia-clan.se, dom spelar jag med, de är i i från 18år upp till 45+, riktigt härliga gubbar att lirar med

Permalänk

Åldern är egentligen orelevant så länge man har ett trevligt sätt

Tack för länken!

Permalänk

Är bara 20, dock är jag inte allt för bra.. Om ni behöver någon för en random mix eller något så är jag gärna med!
steam: fredrikmalmqvist

Permalänk
Inaktiv

Kan vara med om ett par dar, får nya burken då, aldrig lirat cs:go men lirat cs sen första betan kom ut, dock inte senaste 2 åren.

Hör av mig sen

Permalänk
Medlem

Kan köra någon match någon kväll

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Inaktiv

Swedish oldtimers har många sköna karaktärer som lirar! Amnesia är nice också

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon13728:

Swedish oldtimers har många sköna karaktärer som lirar! Amnesia är nice också

har spelat med amnesia i snart 3 år, dom är riktigt sköna att lira med =),
ps är man skåning så får man passa sig lite, eheh

Permalänk
Medlem

Passa på att låna tråden lite om jag får söker 18+ moget folk som lirar 1.6 vi är allt från 18+ till närmare 60 sitter på mumble när vi lirar adda 3xtr3m3_pompa så hörs vi gammalt nick:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Permalänk

Lirar gärna cs go widholm95 heter jag nog på steam bara 17 dock. men kan spela hyfsat seriöst och tycker polarna spelar för lite/för oseriöst

Permalänk
Medlem

Spelade en del förut men avtagit, 19 bast, brukar ha förmågan dra på mig IGL tröjan. adda Sefioo på steam.

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem

Jag kan haka på om det finns plats
har lirat extremt mkt i mina dagar, dock inte speciellt mkt dom senaste 4 åren....
Spelat sedan första betan.

heter znajkan79 på steam

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem

Jag passar också på att hijacka tråden för lite annonsering.

Jag är 24 år och har börjat spelat CS:GO. Har lirat sedan 1.3 fram till och med 1.6 och nu börjat spela igen. Mellan examensarbete, hushåll och andra sociala plikter så lirar jag gärna CS:GO. Jag befinner just nu på rank Master Guardian Elite och tycker att det är lite väl slumpmässigt att lita på fyra randoms har nog bra lina att hålla i 16+ rundor och söker likasinnade/likaskillade för GOmatcher (pun intended).

Jag spelar helst kvällar/helger och kan använda alla kommunikationsmedel förutom Skype, för då måste nog världen halvt gått under och det enda som består är skypes servrar - innan jag använder det.

Vid intresse skicka gärna meddelande här på swecs.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Avstängd

Adda Kruwgah.
26år. Duktig.

Permalänk
Medlem

Om tråden fortfarande är aktiv. Adda dasher666 på steam, min matchmaking rank är "Ärad mästarväktare"

22 år.

Permalänk
Geeks Gaming

SwedenForce
24år.
Spelar nästan dagligen

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

CGremby på steam. Spelar också nästan varje dag men jag är inte supererfaren av CSGO. Spelat mycket CoD4 Promod och CSS Minigames. Men jag har FPS i blodet så jag jag lär mig snabbt. 22år gammal är jag.

Permalänk
Medlem

Har spelat en hel del cs genom åren och csgo är ju riktigt kul! Om någon har lust att spela några matcher så är det bara att lägga till mig
christiangulliksson på steam

Visa signatur

Prylar är gott.. och nyttigt.

Citera gärna så hittar jag tillbaks!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kapteno:

Om tråden fortfarande är aktiv. Adda dasher666 på steam, min matchmaking rank är "Ärad mästarväktare"

22 år.

Älskar de svenska översättningarna ^^

Visa signatur

Prylar är gott.. och nyttigt.

Citera gärna så hittar jag tillbaks!