Bannad från Bf3 Server

Permalänk
Avstängd

Bannad från Bf3 Server

Hejsan jag spelade lite BF3 idag och hade haft en riktigt usel dag. Ni vet dagen då allt går fel så jag tänkte att jag kunde spela lite för att må bättre och börjar spela med spas och får en riktig bra KD sen så vill jag låsa upp ett sikte på en Saiga och beslutar mig för att skjuta ett skott och lyckas döda en person. Då blir jag kickad från servern och alla mina stats försvinner. Jag blir förbannad joinar igen och skriver nazi server i chatten. Ingen svarar men 15 min senare skriver en admin att han reportat mig till EA och bannar mig från servern. Nu blir jag orolig och funderar på om EA bannar mig helt från alla servers??? Man kan väl inte göra nåt utan bevis??? De var servern som inte hade några regler. Eftersom jag använde spas tänkte jag att saiga borde va tillåtet. Dessutom skrev dom när dom kickade mig att jag var kicked using siaga. Dom stavade fel som en femåring typ. Så blir jag nu bannad fast dom inte har bevis???? Det vore orättvisst.

Permalänk
Avstängd

Har någon annan gjort något liknade fel???

Permalänk
Medlem

Du kommer inte bli bannad (99,9% säker)

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Varför skulle du bli bannad menar du?

Permalänk
Avstängd

Admin skrev att han skulle reporta mig till EA och nu blir jag nervös eftersom jag har fler spel i mitt Origin

Permalänk
Entusiast
Skrivet av sweden.pro:

Jag blir förbannad joinar igen och skriver nazi server i chatten.

Hahahaha dagens!
Jag tror inte att man blir bannad för att man yttrar sig om vad man tror är en servers politiska ideologi

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzanar:

Hahahaha dagens!
Jag tror inte att man blir bannad för att man yttrar sig om vad man tror är en servers politiska ideologi

nej det borde gå bra Dock tråkigt att det händer.

Permalänk
Skrivet av sweden.pro:

Dom stavade fel som en femåring typ. .

Åh, ironin!

Du kommer inte bli bannad för att du använde ett vapen som servern förbjuder. Faktum är att serverägare egentligen får tillämpa sådana regler enligt EA:s EULA...

Permalänk
Avstängd

Tack och lov

Skickades från m.sweclockers.com