Permalänk

Söker CS:GO spelare

Tja alla goclockers!

Har börjat lira cs:go nu efter ett uppehåll och lär mig fortfarande! Har spelat 1.6 och source innan men fastnade inte lika mycket för source som jag gjorde för 1.6,

Jag är 18 år och vill ha några "bra", alltså som kan spela och inte bara fjantar runt Jag har faktiskt kompisar om ni inte trodde det men alla spelar inte cs go och är bara en utav dom som faktiskt spelar. Skulle vara kul att ha lite fler som vill spela competitive matcher och sitta i skype och bara ha kul.

Så söker helst några i mid men high går också bra och low om ni är villiga att lära er och inte fjantar som sakt

Skriv gärna i tråden eller adda mig direkt på steam!

specialagent0 <--- Steam

Permalänk

Spelar gärna med dig, hittar dock dig ej på steam

Visa signatur

VaporX 7970ghz@ 1200/1600
2600k@ 4.2Ghz 1.312V

http://valid.canardpc.com/2822403

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soultrack:

Tja alla goclockers!

Har börjat lira cs:go nu efter ett uppehåll och lär mig fortfarande! Har spelat 1.6 och source innan men fastnade inte lika mycket för source som jag gjorde för 1.6,

Jag är 18 år och vill ha några "bra", alltså som kan spela och inte bara fjantar runt Jag har faktiskt kompisar om ni inte trodde det men alla spelar inte cs go och är bara en utav dom som faktiskt spelar. Skulle vara kul att ha lite fler som vill spela competitive matcher och sitta i skype och bara ha kul.

Så söker helst några i mid men high går också bra och low om ni är villiga att lära er och inte fjantar som sakt

Skriv gärna i tråden eller adda mig direkt på steam!

specialagent0 <--- Steam

Kör gärna också men hittar inte dig på steam heller..

Permalänk
Medlem

Istället för att starta ny tråd så, jag och en polare söker också lite folk att lira med. Är väl inte direkt high om man säger så va, spelar väl mest för det är kul. Spelar oftast competitive. För övrigt är vi 19 respektive 20 år.

evil_duck150 @ steam

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"