Beställa från Tekniktrade.se

Permalänk

Beställa från Tekniktrade.se

Hej!

Någon som har erfarenhet av att beställa från Tekniktrade?
Finns inga omdömen på exempelvis Prisjakt och får inte fram något när jag googlar heller. Vill veta att det inte är något "skojföretag" innan jag lägger in en order.

Permalänk

Vänta tills du kan betala med faktura.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Kattdotter:

Hej!

Någon som har erfarenhet av att beställa från Tekniktrade?
Finns inga omdömen på exempelvis Prisjakt och får inte fram något när jag googlar heller. Vill veta att det inte är något "skojföretag" innan jag lägger in en order.

Ser ut som ett skojarföretag.
Inga namn, inköpt butikssystem, inget organisationsnummer samt ingen information finns på företagsnamnet på ratsit.se

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

Ser ut som ett skojarföretag.
Inga namn, inköpt butikssystem, inget organisationsnummer samt ingen information finns på företagsnamnet på ratsit.se

Söker man på postnumret 11120 på ratist får man inte upp några andra företag som har boxar på samma postnummer utan det går direkt till företag och privatpersoner på adresser. Posten använder sig utav särskilda postnummer för företagsboxar, därav är adressen falsk. Visst man kan ha slarvat och skrivit fel postnummer men hur seriöst känns det?

Det känns verkligen som ett skojarföretag.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Kylskåpshandtag:

Söker man på postnumret 11120 på ratist får man inte upp några andra företag som har boxar på samma postnummer utan det går direkt till företag och privatpersoner på adresser. Posten använder sig utav särskilda postnummer för företagsboxar, därav är adressen falsk. Visst man kan ha slarvat och skrivit fel postnummer men hur seriöst känns det?

Det känns verkligen som ett skojarföretag.

Företag som saknar org.nummer och vettiga kontaktuppgifter samt info kring vem det är som äger bolaget är sällan tillräckligt seriösa anyways.

Skulle själv inte köpa av ett bolag som inte har org.nummer tydligt synligt på sidan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Tack för råden, kommer definitivt avstå köp från denna sida i dagsläget. Tyckte också att det verkade skumt och är inte så himla sugen på att bli blåst på pengar.