Var kan jag köpa kylpasta?

Permalänk
Medlem

Var kan jag köpa kylpasta?

Tjena, har sett många som skriva att clas ohlson säljer kylpasta men kan inte hitta det i deras webbshop.
vi har julia och karlsson. kan någon av dessa ha kylpasta tro?

någon som vet?

Permalänk
Medlem

Köp på Inet bara?

Visa signatur

livscoach & tänkare

Permalänk
Hedersmedlem

Om du söker en fysisk butik som har lite större utsträckning än Inet kanske Kjell & Company kan vara ett förslag?

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk

inet, komplett, webhallen, Dustin, Netonnet, Inwarehouse, Pixmania, cdon

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

Köpte en tub hos Klas i sjön för flera år sedan en kväll när jag skulle bygga åt en bekant och insåg att mitt eget smet tagit slut.
Fanns inte i katalogen men väl vid deras bemannade disk, artikelnummer 32-1933.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

På internet

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

ica ? Hört att majonnäs ska fungera fint fint som kylpasta

Visa signatur

Bärbar - [Asus G75VW]

Permalänk
Avstängd

I stortsett vilken butik som helst som säljer datorprodukter eller elektronik.

http://www.inet.se/kategori/144/kylpasta

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Kjell & Co och Teknikmagasinet har och finns över hela landet. Netonnet bör också ha i alla sina butiker.

Det är inte så mycket att välja på däremot. Men AS5 eller MX2 bör du få tag på i princip överallt. Såväl butik som nätet, på nätet kan du såklart få tag på lite fler varianter särskilt om du beställer från utlandet.

Permalänk

ICA maxi?
Du kokar det i 3min och lägger det i kylen..

Nä men beställ, dom i butikerna kan vara gamla och torra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Vad har den här tråden med konsumenträtt att göra?

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Korrekta namnet är egentligen värmeledningspasta.

https://www.google.se/search?q=kylpasta&ie=utf-8&oe=utf-8&rls...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

ICA maxi?
Du kokar det i 3min och lägger det i kylen..

Nä men beställ, dom i butikerna kan vara gamla och torra.

Skickades från m.sweclockers.com

Vad är det för skitpasta om den blir torr av att ligga ?

Har min tub med Arctic Silver kvar sen forntiden och den är precis lika dan i konsistensen som "back in the days"..

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Skrivet av Karaff:

Vad är det för skitpasta om den blir torr av att ligga ?

Har min tub med Arctic Silver kvar sen forntiden och den är precis lika dan i konsistensen som "back in the days"..

Precis som du skrev, skitpasta.
Titan och silverstone är dom som jag märkt torkar ur med tiden, blir som cement mellan kylaren och cpu.

Artic silver håller sig färsk länge, har inte ens stelnat på cpu:n efter flera år.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Har Dow Corning 340 en helt vanlig standard industripasta lika färsk idag som för 10-år sedan då den köptes.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

fel forumdel kanske?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.

Permalänk
Medlem

Skicka ett PM med namn och adress kan jag skicka dig en tub med kylpasta inköpt på Kjell & Co i våras i ett kuvert på posten. Ligger bara och blir gammalt här hemma

Visa signatur