globalt bannad på arma 2...

Permalänk

globalt bannad på arma 2...

Kommer detta göra så att jag i framtiden kommer behöva skaffa ett nytt konto för arma 3 eller är det fine?För vad jag har hört så använder arma 3 också battleye ps.CITERA FÖR SVAR

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

Jag tycker du borde sluta spela spel då du tydligen inte kan sköta dig..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GPU: XFX 7950 1100Mhz/1375Mhz | RAM: Corsair 1600Mhz 2x4GB | CPU: i5 4670K @4.5GHz 1.230v| Kylare: Corsair H80 | Lagring: Samsung 840 250Gb SSD + 1Tb Caviar HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

Kommer detta göra så att jag i framtiden kommer behöva skaffa ett nytt konto för arma 3 eller är det fine?För vad jag har hört så använder arma 3 också battleye ps.CITERA FÖR SVAR

Antar det

Jag skulle ha gjort det för att vara på den säkra sidan ^^

Visa signatur

Bärbar - [Asus G75VW]

Permalänk

k

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

det säger i mitt mail jag fick från dom jag kan bara ta bort arma operation arrowhead och sen köpa det igen men hur tar jag ur det ur min katalog i steam?

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

det säger i mitt mail jag fick från dom jag kan bara ta bort arma operation arrowhead och sen köpa det igen men hur tar jag ur det ur min katalog i steam?

Gör ett nytt konto och köp det där.

Permalänk
Medlem

Varför blev du bannad?

Visa signatur

"Ah vi kör mest omkring i vår bil å så." - Polisen, den så kallade tredje statsmakten. (Varan-TV)

Permalänk
Inaktiv

Sköter man inte sig så får man ta konsekvenserna. Synd bara att det är så enkelt att skaffa sig ett nytt konto, för annars hade spel online blivit så mycket mer trivsamt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Läkarn:

Varför blev du bannad?

Antagligen för att han fuskade

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

.CITERA FÖR SVAR

Så gör du det inte själv, well done!

OT: Sluta fuska så behöver du inte köpa nya konton

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem

Har inte mycket övers för fuskande p12 or, de bara förstör för andra bara för att de själv inte kan spela eller tolerera att andra är bättre.
"Har inte jag kul ska inga andra ha det heller"

OT: Skaffa nytt konto och köp det igen, hoppas att du inte kan det dock.

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

Kommer detta göra så att jag i framtiden kommer behöva skaffa ett nytt konto för arma 3 eller är det fine?För vad jag har hört så använder arma 3 också battleye ps.CITERA FÖR SVAR

Om river bort blåbärsrisen kommer det inte växa upp några nya

Permalänk
Skrivet av elklazor:

Har inte mycket övers för fuskande p12 or, de bara förstör för andra bara för att de själv inte kan spela eller tolerera att andra är bättre.
"Har inte jag kul ska inga andra ha det heller"

OT: Skaffa nytt konto och köp det igen, hoppas att du inte kan det dock.

Jag fuska inte LOL min brorsa är en ljugare och säger att han inte gjorde det.Vet att det var han för att det hände efter att jag hade lånat mitt konto till han

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

Jag fuska inte LOL min brorsa är en ljugare och säger att han inte gjorde det.Vet att det var han för att det hände efter att jag hade lånat mitt konto till han

k

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk

ska också fråga själva skaparna av spelet kanske det var en cd theft och inte min brorsa som hacka

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

Nu ser jag varför inte jag ska låna mitt konto

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Alltid brorsans eller kompisens fel va... suck, om detta samhälle kan lära sig och ta ansvar för sina handlingar någongång.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Förbannade larvigt....

Visa signatur

Stationär PC: i5 2500k @ 4,5Ghz (Corsair H100i) | ASUS p8z68-pro | EVGA GeForce GTX 770 SC ACX | 16Gb Corsair Vengence 1600Mhz | Asus Xonar DX | 60Gb Team Xtreme SSD (OS) | 128Gb Samsung 830 SSD (Spel) | Plexgear 500W | Fractal Design R4 (Black) |
Lagring: Synology 411j | 3x 3TB Western Digital Red (SHR)
Kamera: Canon EOS 6D | EF 50/1,4

Permalänk
Skrivet av vinsent10:

ska också fråga själva skaparna av spelet kanske det var en cd theft och inte min brorsa som hacka

Maila battleye så säger dom om det är för fusk eller cd theft "skaparna" har inget med banns att göra eller har koll på bannade cd keys...

Har själv blivit bannad för vi fuska på min privata dayz server. Du kan spela arma 3 om du köpt det. det är ju inte samma cd key

Gör ett nytt konto bara. Om du ändå vill spela på ditt steam acc gör så här

Nytt konto
Köp arma 2 igen

starta det och spara din cd key från registret

Starta ditt vanliga steam acc och injecta keyn i registret.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av vinsent10:

Kommer detta göra så att jag i framtiden kommer behöva skaffa ett nytt konto för arma 3 eller är det fine?För vad jag har hört så använder arma 3 också battleye ps.CITERA FÖR SVAR

Vad får du ut av att förstöra för andra? Eller tror du verkligen att DU blir bra när du fuskar?
Skylla på kompisar eller brorsan... Jag hoppas att din pappa eller mamma inte köper ett nytt spel till dig, då kanske du lär dig att det du gör kan få konsekvenser...

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av kaya:

Vad får du ut av att förstöra för andra? Eller tror du verkligen att DU blir bra när du fuskar?
Skylla på kompisar eller brorsan... Jag hoppas att din pappa eller mamma inte köper ett nytt spel till dig, då kanske du lär dig att det du gör kan få konsekvenser...

skylla hit och skylla dit om du inte tror mig är det väll synd men okej jag antar att jag inte är trovärdig då

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

k tro inte på mig men sluta klaga är ni snälla.Jag vill ha riktiga svar inte svar på zero fakta om att jag har fuskat

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

Jag fuska inte LOL min brorsa är en ljugare och säger att han inte gjorde det.Vet att det var han för att det hände efter att jag hade lånat mitt konto till han

Rackarns otur! Din brorsa måste vara en riktig ljugare! Att han utnyttjar att du är så snäll och lånar ut ditt konto, vilken stil!
Thanks for making my day.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Nog med "scriptkiddies" när jag kör. Tror vi klarar oss utan dig :/

Permalänk
Skrivet av WoG:

Rackarns otur! Din brorsa måste vara en riktig ljugare! Att han utnyttjar att du är så snäll och lånar ut ditt konto, vilken stil!
Thanks for making my day.

Och det var storebrorsan och inte lillebrorsan :/

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

Vet nån hur man kallar på en admin?För jag börjar bli irriterad på alla som säger att jag är en fuskare utan bevis.

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

Vet nån hur man kallar på en admin?För jag börjar bli irriterad på alla som säger att jag är en fuskare utan bevis.

Hur man kontakar en admin framgår i forumreglerna.
För de har du väl läst då du uppenbarligen är en laglydig och trevlig person?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vinsent10:

Kommer detta göra så att jag i framtiden kommer behöva skaffa ett nytt konto för arma 3 eller är det fine?För vad jag har hört så använder arma 3 också battleye ps.CITERA FÖR SVAR

Globalt bannad är något du kan undankomma, tydligen så är det inte battleeye som fixat fram global ban, det är några andra töntar. Global ban kan vem som helst få, varesig man har gjort något eller inte. Bara sök på youtube och google hur man får bort det, finns massvis med forum och några filmer som berättar hur man gör, så var inte orolig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

Och det var storebrorsan och inte lillebrorsan :/

Nä fy vad elakt! Något så omoget kunde man ju ha trott att det var lillbrorsan som gjorde! Men icke det heller! Rackars vilken ljugare alltså!

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Avstängd
Skrivet av oskar5140:

Jag tycker du borde sluta spela spel då du tydligen inte kan sköta dig..

Skickades från m.sweclockers.com

fast så kan man få global ban även om man inte gjort något, då det är ett slags "virus".