Permalänk

CoD: Ghost MP-events

Dom streamade precis CoD: Ghost multiplayer gameplay och trailers.

Jag vill gärna höra era åsikter om ni såg det, vad tyckte det? var det bra? dåligt?

Själv tyckte jag det mest var jätte löjligt.. och deras snack om en helt ny motor med "extrem grafik" känns mest som uppblåst BS, ser likadnat ut som BO2, eller MW3...

Edit 2; denna länk funkar tyvär inte längre, och hittar ingen annan inspelning, sorry! ((Edit; https://www.youtube.com/watch?v=X3YoQdmVdeU))

Permalänk
Medlem

Såg inte så mkt missade mycket men såg ju helt klart häftigt ut

frågan är om ja ÄNNU en gång går på samma nit... men cod brukar vara roligt 50-100h så blir nog ett köp!

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Skrivet av brajonk:

Såg inte så mkt missade mycket men såg ju helt klart häftigt ut

frågan är om ja ÄNNU en gång går på samma nit... men cod brukar vara roligt 50-100h så blir nog ett köp!

joo, lyckades klara mig indan från BO2.. ser faktiskt ingen anledning till att köpa ghost då det ser så extremt lika som gammla ^^ xD

Permalänk
Medlem

Nu kommer jag med största sannolikhet låta som en sån där 'hatare', vilket inte riktigt är fallet. CoD har jag faktiskt kunnat avnjuta ett längre tag, speciellt de äldre spelen i serien. Men detta. Detta såg märkligt nog ännu sämre ut än de nyss släppta spelen. Det såg väldigt plastigt ut, som ett i mängden av alla free2play-fps. Någonting måste man förändrat i själva spelkänslan. Nya saker runt omkring är säkert intressanta. Man känner nog att man måste komma ikapp Battlefield-serien med "destruction" och "levolution"

Permalänk
Skrivet av woicer:

Nu kommer jag med största sannolikhet låta som en sån där 'hatare', vilket inte riktigt är fallet. CoD har jag faktiskt kunnat avnjuta ett längre tag, speciellt de äldre spelen i serien. Men detta. Detta såg märkligt nog ännu sämre ut än de nyss släppta spelen. Det såg väldigt plastigt ut, som ett i mängden av alla free2play-fps. Någonting måste man förändrat i själva spelkänslan. Nya saker runt omkring är säkert intressanta. Man känner nog att man måste komma ikapp Battlefield-serien med "destruction" och "levolution"

håller helt och hållet med dig

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Jag har alltid tyckt att CoD levererat bra gameplay och content men idag ser det mer ut som en sellout eftersom att de vägrar utveckla en mer revolutionerade grafik i spelet.

Däremot vore det intressant att se hur CoD skulle kunna se ut med Frostbite 3

Permalänk
Medlem

Gäsp!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Så jävla fjantigt allting var.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

Såg väldigt plastigt ut..... wtf

Permalänk
Medlem

Gillar hur dina teammates snackar med varandra.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Geeks Gaming

Nu ska vi se... knife takedowns... sno dogtags... förstöra och förändra banan... jag känner igen detta från något annat spel.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

Synd att klippet är privat

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Synd att klippet är privat

sorry, det var inte det när jag hittade det ock länka det..

Permalänk
Skrivet av VeryMadMeatball:

sorry, det var inte det när jag hittade det ock länka det..

Jo, antog det också. Är ingen större förlust då jag inte är speciellt intresserad av COD alls, men man blir ju lite nyfiken när folk säger att det ser kasst ut

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Jag är som vanligt för hoppfull. Jag har redan köpt det för ett tag sedan och jag kommer definitivt lägga ner uppemot 1000 timmar i Ghosts som jag gjort med de två senaste spelen.

Som en CoD-fanatiker följde jag med det hela på Twitter med och folk som spelat det sa att det flyter på ett nytt sätt som inte existerat innan nu. De sa att mycket var same old, same old, men det var även en helt annan känsla. Kan det vara för att det är pre-release?

Det är också väldigt mycket nytt i Ghosts, såsom nya game modes. T.o.m. jag kan tänka mig att spela Search & Rescue, även om jag aldrig uppskattat Search & Destroy. Det är mer eller mindre en kombination av Kill Confirmed och SnD. Verkar skojigt

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

tcker det ser sjukt ut som det är nu,pistolder dödar på 2skott i videon, måste vara en desert eagle picka! kolla fwiz youtube kanal finns sniper,sms asssault gameplay uppe redan, fick en tripple spray hipfire med smg med hela 3kulor,,, sinnessjukt! och detta med lagcomp.. innan du ens hunnit se fienden så har han hunnit döda dig redan... usch

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Jag tycker det såg bra ut, mycket nytt i multiplayer. Det verkar även bli ett snabbt spel vilket jag gillar. Grafiken är kanske inte så avancerad som i Battlefield men jag gillar den och tycker den passar bra i spelet. Det är även en stor fördel att man får hög fps och mycket få dippar om det blir som de tidigare spelen i serien.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

"we support esport".... ingen CTF, ingen Hardpoint, inget codcaster..... jo tjena.

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

tcker det ser sjukt ut som det är nu,pistolder dödar på 2skott i videon, måste vara en desert eagle picka! kolla fwiz youtube kanal finns sniper,sms asssault gameplay uppe redan, fick en tripple spray hipfire med smg med hela 3kulor,,, sinnessjukt! och detta med lagcomp.. innan du ens hunnit se fienden så har han hunnit döda dig redan... usch

Nu har jag inte suttit och kollat massa youtubeklipp, men va? Finns det folk som spelar emot varandra via nätet redan, eller är det på lan? I så fall är det jävligt trasigt om dom där grymma uberkraftiga next gen inte ens kan visa samma sak på båda skärmarna. T.om fiskarna kan ju röra sig.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

Samma gamla COD i lika trist grafik som vanligt *låtsas vara förvånad* Verkar som att en hög med koskit inte blir vackrare för att man renderar den i "bättre grafik".

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd

Ser skitbra ut, ska bli riktigt kul å lira detta, och JA, jag älskar COD serien mer än BF, enda bf jag gillade var 2:an.

Permalänk
Medlem

Nej.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Jag tycker som alla andra för jag har inga egna åsikter. De var skit va?

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Nån som har fungerande länk?

Permalänk
Medlem

KL 18 på Xbox Live

"Ghosts Multiplayer Hand-On World Premiere live stream starts in one hour on your Xbox"

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|