Counter Strik GO lagg, anslutningsproblem

Permalänk

Counter Strik GO lagg, anslutningsproblem

Hej
När jag spelar så laggar det till och kommer upp "anslutningsproblem". Fryser i typ 4-5 sekunder sen funkar det normalt ett tag. Har aldrig haft problem med det här förut utan det dök bara plötsligt upp och nu händer det varje gång. Någon som har nån teori om vad det kan vara?

Permalänk
Medlem

Jag venne vad det är som är som är bakom problemet, men låt mig fråga; Händer detta bara när du kör Comp, eller händer det här både i pub och comp matches? Hadde denna problem för drygt en vecka sedan när jag var o lana. Vi var typ, fem mannars premade och lirade comp matches. Varje gång vi körde ett comp match, så kom denna lagg typ då o då, annars om vi körde pub games så funkade allt bra. Så kanske är problemet hos Valve elr nå, jag venne.

Visa signatur

Jag är väldigt ursel på att skriva på svenska.

Permalänk
Geeks Gaming

De va stora problem med den nya patchen... om de är de du menar.. men ska vara fixat nu

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

De va stora problem med den nya patchen... om de är de du menar.. men ska vara fixat nu

Du har nog rätt det verkar fungera som vanligt igen nu