Permalänk
Medlem

Ge mig vägledning!

Hejsan alla glada! Jag har kollat runt lite på "mini-pcs". Vet inte riktigt vad jag ska köpa. Det jag vill använda är XBMC, Netflix och att kunna stream från min dreambox. Jag ska ha den till tvn i mitt sovrum. Jag har kollat lite på raspberry pi och de små android stickorna. Vill max betala runt 500kr (om det nu är möjligt). Den ska också ha Wifi. Någon som vet? Tack!

Permalänk
Medlem

En NUC med passiv kylning?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Sorry.. kom på att jag behöver berätta lite mer info! Lägger till det i första inlägget.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av ohman92:

Sorry.. kom på att jag behöver berätta lite mer info! Lägger till det i första inlägget.

Ge samtidigt gärna förslag på en ny rubrik som bättre förklarar vad din tråd ska handla om, nuvarande är väldigt dålig.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Ge samtidigt gärna förslag på en ny rubrik som bättre förklarar vad din tråd ska handla om, nuvarande är väldigt dålig.

Det gäller främst de som kikar via "Nytt i forumet" då resten klart och tydligt visar kategorin. Om du däremot syftar på att det kanske borde vara något i stil med "köpråd" så är vi på samma spår

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

Raspberry pi starterpack på komplett.

Visa signatur

DATORN Chassi: NZXT PHANTOM 410 CPU kylare: corsair H80i med noctua nf f12or CPU: intel core i7 3770K Moderkort: ASUS p8Z77-V SSD: corsair force GT 120GB RAM: corsair vengeance dual c 1866mhz 16gb(2x8) GPU: ASUS 9800 GTX+ Dark knight PSU: corsair tx 750w HDD: western digital green 1TB KRINGUTRUSTNING Headset:Logitech g35 Tangentbord:Corsair k70 mx blue Mus:Roccat kone pure(blå) Ratt:Logitech g27