Kan inte ladda ner Splinter Cell

Permalänk
Medlem

Kan inte ladda ner Splinter Cell

Hej

Jag fick Splinter Cell Blacklist med mitt nya grafikkort.

Jag följde anvisningarna och har lyckats köpa spelet från Ubisofts Uplay hemsida.

MEN......

Det står att det ska finnas en "LADDA NER"-knapp vid min orderhistoria men en sådan knapp finns inte.

Har testat i både Chrome och Explorer, jag är inloggad, men kan inte ladda ner.

Snälla hjälp mig.

Permalänk

Jag har samma problem, har inte heller någon knapp för det. Jag har dessutom provat att gå via uplay - men det fungerar inte heller.

Permalänk

Ni får tanka det via uplays egna program. Så jag gjorde

Visa signatur

Stationär: ASUS SABERTOOTH Z77 / Intel i7 3770K @4,3GHz / Corsair H100 Hydro / Kingston HyperX Beast 1833 16GB / ASUS GTX780 3GB / BENQ XL2420T LED 120Hz / Intel 520 Series 120GB SSD / Western Digital 2TB HDD / Fractal Design Define R4 / Corsair AX850W Modular / QPAD MK-50 / Mionix Naos 5000 / Steelseries Siberia v2 / Win 8 64bit
Laptop: Lenovo X220 / Intel i5 2520M @2,5GHz / 8GB RAM / Samsung 840 EVO 240GB SSD /

Permalänk
Geeks Gaming

ni får ladda ner de via uplay... där "köper" ni spelat sen skriver ni in er kod som ger er rabatt på hela spelet. Vad jag har för mig att det skulle va

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Vispen123:

Ni får tanka det via uplays egna program. Så jag gjorde

Skrivet av Jinxswe:

ni får ladda ner de via uplay... där "köper" ni spelat sen skriver ni in er kod som ger er rabatt på hela spelet. Vad jag har för mig att det skulle va

Det har 000ptimus tydligen redan prövat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziddie:

Hej

Jag fick Splinter Cell Blacklist med mitt nya grafikkort.

Jag följde anvisningarna och har lyckats köpa spelet från Ubisofts Uplay hemsida.

MEN......

Det står att det ska finnas en "LADDA NER"-knapp vid min orderhistoria men en sådan knapp finns inte.

Har testat i både Chrome och Explorer, jag är inloggad, men kan inte ladda ner.

Snälla hjälp mig.

Hade samma problem, fick ladda ner Uplay skiten och ladda ner därifrån.

Permalänk
Medlem

Det funkade via Uplay.

Men varför skulle det vara så svårt får Ubisoft att berätta att det är där man laddar ner den?

Det står att man ska ladda ner på hemsidan vid sin orderhistorik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziddie:

Det funkade via Uplay.

Men varför skulle det vara så svårt får Ubisoft att berätta att det är där man laddar ner den?

Det står att man ska ladda ner på hemsidan vid sin orderhistorik.

Ja men vad det inte står är att dom menar Uplay programmet inte spelet hade samma problem själv

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.