Gratis spel följde med grafikkort

Permalänk

Gratis spel följde med grafikkort

Hej

Jag har köpt en ny dator med bla. ett MSI GeForce GTX 770 Lightning från komplett.se och där står det att man ska få med Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist.
Hur gör jag för att få det? Hittar ingen kod eller något sånt som jag kan skriva in när jag handlar på ubisoft.

Någon som vet vart koden finns eller hur man gör steg för steg:P?

Permalänk
Medlem

Du får kontakta komplett. Det ska följa med en voucher (inte i förpackningen till kortet).

Visa signatur

Prylar är gott.. och nyttigt.

Citera gärna så hittar jag tillbaks!

Permalänk
Entusiast

Man får väl med en kupong och koden på den skriver man in här: http://www.geforce.com/games-applications/pc-games/tom-clancy...

Sedan får man koder hit och dit tills man slut får en för U-play

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Vart hittar man den där kupongen då? Fick inte med någon låda från grafikkortet bara moderkortets låda med lite skivor och så i, men ingen kod eller nått sånt.

Permalänk
Skrivet av Sjyperman:

Vart hittar man den där kupongen då? Fick inte med någon låda från grafikkortet bara moderkortets låda med lite skivor och så i, men ingen kod eller nått sånt.

Kontakta Kompletts kundtjänst då och se vad dem säger, du får säkert en kod skickad till dig då.

Permalänk

Ja får nog göra det men tråkiga är att dom har stäng på helgen:P Men jag får vänta..
Tack för alla svar!:)

Permalänk

Någon praktikant hade väl större behov av spelet.
Hänt mig med en spel där cd-key saknades, någon hade rivit ut koden då man såg limrester i fodralet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frystpingvin:

Kontakta Kompletts kundtjänst då och se vad dem säger, du får säkert en kod skickad till dig då.

När jag inte fick en kod med mitt 7950 mailade jag dem och fick koden + far cry 3 blood dragon

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4