Permalänk
Medlem

GJ RIOT

Tänkte bara dela med mig hur dåligt det har gått på den senaste tiden...

Permalänk
Medlem

*Gj Bugmana?

Permalänk
Medlem

Länka din profil på lolking.net så ska vi se ifall du får skylla på riot eller inte.

Visa signatur

Intel I5 7600k, 16GB 2400mhz , 2x Sapphire Nitro 390, 1,25 tb HDD, 250gb SanDisk Ultra SSD, 950w nätagg.

Permalänk
Inaktiv

Du var ju bra

Permalänk
Medlem

Vet ju inte vad riot har med att göra att du är dålig men ja

Permalänk
Skrivet av astrberg:

Tänkte bara dela med mig hur dåligt det har gått på den senaste tiden...

http://www.dynematic.com/wp-content/uploads/2013/09/GJ_Riot_D...

Får 4/11, "gj riot".

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem

Du var ju bra du.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk

Riot pls..

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Skrivet av JimmieSan:

Vet ju inte vad riot har med att göra att du är dålig men ja

Matchmaking, Har du en winstreak så hamnar du med folk som är har lose-streak och lose streak bla bla bla.

Men i vissa fall hamnar man bara med retards som inte skulle ha tillåtelse att spela spelet för dom är minst sagt dumma i huvudet.

Hade en 10 loss streak denna helgen och fixade det via att spela 2 ARAM och sen dess har jag inte förlorat ett game

Permalänk
Medlem
Skrivet av someonekill:

Matchmaking, Har du en winstreak så hamnar du med folk som är har lose-streak och lose streak bla bla bla.

Men i vissa fall hamnar man bara med retards som inte skulle ha tillåtelse att spela spelet för dom är minst sagt dumma i huvudet.

Hade en 10 loss streak denna helgen och fixade det via att spela 2 ARAM och sen dess har jag inte förlorat ett game

Tror inte direkt MMR systemet fungerar så till att börja med då dom använder samma system som dom flesta spel ex wow arena.

Sen om man losar 10 games irad kan man knappast skylla på andra, ens eget fel.
Hamna med dåligt lag ibland ja sure.

Aldrig någonsin haft en 10 game lose streak i något spel.

Sen är inte din MMR länkad mellan olika köer ex normal, ranked osv. Så kvittar om du vinner i aram och sen kör ranked lr normal.

Permalänk

Det där är bara ett bevis på att du suger

Permalänk
Medlem

Vad har dina förluster med Riot och göra?

Permalänk
Medlem

Hahahahaha, bra tråd. Tur att det är Normal games.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk

Haha, alltid lika kul
Jag lånade ut mitt konto till en kompis för några veckor sedan, för att han babblade om att hans lag alltid var sämst och han inte skulle va i den divisionen han var i. Slutade såhär. Kolla i grafen nere till höger, från Guld 3 till Guld 5 utan en enda vinst.

Och han skulle lätt kunna carrya platinum, jo tjena

Permalänk
Medlem

Menar bara att matchmaking i LoL är lite halv dålig. Det inte så att jag har "feedat" från start...

Permalänk
Medlem

Det som är bra med ett elo system är att du efter ett X antal matcher hamnar där du hör hemma.
Ju fler matcher du spelar ju närmare du kommer komma där du ska vara. Om du sedan förbättrar dig kommer du sakta men säkert att klättra och spelar du sämre kommer du sjunka. Du kommer ha spelare i ditt lag som är lika bra som du och du kommer möta spelare som är lika bra.

Det som inte är bra med ett elo system är att om du är bäst i världen räcker det med 1 dålig match för att du ska tappa första platsen.
Samma om du är sämst i världen och råkar vinna en match.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sparkzor:

Länka din profil på lolking.net så ska vi se ifall du får skylla på riot eller inte.

lolking.net

Permalänk
Medlem

10 matcher på en dag? WTF?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

10 matcher på en dag? WTF?

8 matcher idag + 2 matcher dagen innan = 10 matcher

Permalänk
Medlem

Det är grymt svårt att få 11 deaths på Summoners Rift, så det ska du ha cred för.

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

10 matcher på en dag? WTF?

Ja, och? Det är inte svårt på en helgdag att spela matcher, tar typ 5timmar kanske

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem

Vaddå GJ riot? Är det deras fel att du är skitdålig? nice troll thread

Lite OT men det är kul hur dåliga spelare alltid tror att dom är så jävla bra, såg nån som streamade ifrån typ 400 elo förut, helt galet.

Skrivet av juckeyy:

10 matcher på en dag? WTF?

hahahaha, hardcore gamer?

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Skrivet av astrberg:

Menar bara att matchmaking i LoL är lite halv dålig. Det inte så att jag har "feedat" från start...

Allvarligt, varför gör du en tråd och "skyller" på riot när du uppenbarligen är dålig på spelet?

Permalänk
Medlem

ja, inte för att låta taskig men du verkar snitta på runt ~110 Cs / game och verkar spela mest mid, det är inte så jävla hett :/

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Du har dåliga stats i alla games förutom ett. På vilket sätt är det riots fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Widholm:

Allvarligt, varför gör du en tråd och "skyller" på riot när du uppenbarligen är dålig på spelet?

Har tydligen skapat en diskussion i alla fall. Ibland kan det behövas lite variation av posts på Sweclockers

Permalänk
Skrivet av astrberg:

Har tydligen skapat en diskussion i alla fall. Ibland kan det behövas lite variation av posts på Sweclockers

Jag ser ingen diskussion, bara att alla säger att det är ditt fel att det går dåligt och inte riots, men är det det du vill diskutera så visst.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Skrivet av astrberg:

Har tydligen skapat en diskussion i alla fall. Ibland kan det behövas lite variation av posts på Sweclockers

Diskussion och diskussion.. Dom flesta tycker jag håller med om att du är kass och inte Riot.

Nu säger jag inte att Riot har världens bästa matchmaking men i om du är dålig kanske du hamnar med folk som är dåliga och möter folk som är dåliga men du verkar förlora ändå så då är ditt lag sämre.
Men men, lev i din fantasivärld och skyll på Riot!

Permalänk
Hedersmedlem

Saknas diskussionsämne.

*Tråd låst*

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.