Någon rolig lite clan som behöver en till spelare? :)

Permalänk
Avstängd

Någon rolig lite clan som behöver en till spelare? :)

Kämpade lite med League-play idag och insåg att jag behöver ett bra lag att spela med...

Någon som har ett lag med en plats över jag kan spela med?

Alternativt 3st ensamma spelare som vill göra ett League-team med mig?

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

slutade med bo2 för typ 3 månader sedan men var ganska högt på league förut. om du ser ett team in-game så är det bara att adda dom och fråga om du får joina när nån av dom lämnar. skulle kunna introducera dig till lite folk beroende på hur bra du är. såg dock att du hade 1,9k h på bo2.
kommer nog börja köra igen när ghosts kommer så är alltid najs att ha lite svenskar på friends-listen att spela med.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av warlacozte:

slutade med bo2 för typ 3 månader sedan men var ganska högt på league förut. om du ser ett team in-game så är det bara att adda dom och fråga om du får joina när nån av dom lämnar. skulle kunna introducera dig till lite folk beroende på hur bra du är. såg dock att du hade 1,9k h på bo2.
kommer nog börja köra igen när ghosts kommer så är alltid najs att ha lite svenskar på friends-listen att spela med.

Mm, bra idé. Ibland kan det ju vara svårt att se om det är lag också när alla har olika namn, så gjorde jag och ett par andra på Ps3 för att färre skulle rage-quita, så dom inte såg att man var ett lag liksom. Över 2k nu sa någon, det är inte så mycket väl? Har väl dryga 2,2 i k/d ungefär. Kan dom flesta gamemodes, förutom dom aldra campigaste, kan inte sitta still och bara campa blir galen då.

Har inte spelat så mycket i lag bara, så jag är inte super bra på callouts och annat som man kanske måste kunna. Men teamwork har jag ju rent allmänt, spelar sällan ffa liksom, men ja, när vi spelade på Ps3 ett gäng så snackade vi inte så mycket. Alla rushade, och vi mosade bara, krävdes inte så mycket snack.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

brukar bara vara ca 100 på league på pc och med ranked matchmaking på league så möter man samma snubbar hela tiden och kan se vilka som hamnar i samma lag flera gånger i rad. låter som att du skulle kunna lära dig en del om hur man brukar spela league på pc. så bara försök att få spela med några mer erfarna. mycket i league handlar om spawns. så ibland kan man ha en snubbe som bara står och gör så att ditt lag spawnar närmast hardpointen eller så att motståndarna spawnar långt ifrån flaggan i ctf och etc

Permalänk
Avstängd
Skrivet av warlacozte:

brukar bara vara ca 100 på league på pc och med ranked matchmaking på league så möter man samma snubbar hela tiden och kan se vilka som hamnar i samma lag flera gånger i rad. låter som att du skulle kunna lära dig en del om hur man brukar spela league på pc. så bara försök att få spela med några mer erfarna. mycket i league handlar om spawns. så ibland kan man ha en snubbe som bara står och gör så att ditt lag spawnar närmast hardpointen eller så att motståndarna spawnar långt ifrån flaggan i ctf och etc

Jo precis, Hardpoint är ju speciellt svårt just därför. Ctf är dock det enklaste att köra solo, vinner nästan jämt, tycker det är lätt på nått sätt. Vet inte om Domination körs där också, men det är ju samma, att köra det solo betyder ju att ingen har nån koll, man ska ju ha två flaggor, inte försöka ta alla hela tiden. Problemet med det du säger är ju att jag har en för stor vinnarskalle för att sitta och förlora och kolla på de andra lagen vilka som är i lag osv.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Avstängd

Om dom hade haft Tdm i League hade jag varit glad. Tycker rent allmänt att objektives är ganska trist, det är lite som skidskytte, tydligen räcker det inte att skjuta folk, som jag tycker en shooter ska handla om. Jag tycker den som är bäst på att döda ska vinna mest, helt enkelt.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

fanns tdm league förut med bara tdm och samma ranking system som league har. kan komma tillbaks om du har tur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av warlacozte:

fanns tdm league förut med bara tdm och samma ranking system som league har. kan komma tillbaks om du har tur

Får hoppas det. Av de tävlingsmatcher man ser på Youtube, tex MLG, så spelar dom ju tyvärr alltid objektivt.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+