Sony tillkännager tunnare Playstation Vita och mikrokonsolen Playstation Vita TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av olog-hai:

Det tror jag på när jag testat själv...jag gissar att du inte anser att trådlösa kontroller har nåt input-lag heller?

Skickades från m.sweclockers.com

Du gissar rätt, eller ja... självklart förstår jag att det finns en viss fördröjning i t.ex PS3-kontrollen, men jag har aldrig känt av den. Andra trådlösa kontroller har jag inte testat.

edit:
nu var jag tvungen att googla på dualshock 3 input lag, och det verkar vara ca 1,3ms.. om du kan märka av det så är du omänsklig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av olog-hai:

Det tror jag på när jag testat själv...jag gissar att du inte anser att trådlösa kontroller har nåt input-lag heller?

Skickades från m.sweclockers.com

älskar besserwissrar som tror att de kan märka av 5ms hit och dit, du skulle säkert klaga på ditt "input-lag" även om det bara rörde sig om 3ms i fördröjning över nätverket. Gillar du inte trådlöst, köp det inte vettja, men sluta spy galla omkring dig

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Avstängd
Skrivet av htbtoma:

älskar besserwissrar som tror att de kan märka av 5ms hit och dit, du skulle säkert klaga på ditt "input-lag" även om det bara rörde sig om 3ms i fördröjning över nätverket. Gillar du inte trådlöst, köp det inte vettja, men sluta spy galla omkring dig

Så länge ni inte anser er märka lagg så är det väl toppen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Skrivet av olog-hai:

Så länge ni inte anser er märka lagg så är det väl toppen.

Skickades från m.sweclockers.com

Måste fan vara jobbigt att märka av 1.3ms i input lag. Jag lider fan med dig.
Eller så är vi andra tillräckligt kapabla att anpassa och kompensera för lagget.

Visa signatur

Live now! Die later!