Nuclear - svårt att få?

Permalänk
Avstängd

Nuclear - svårt att få?

Säkert bara jag, men har Nuclear blivit svårt att få? Fick 2st ganska tätt inpå varandra, sen bara dog det ut. Kan hända att det var i samband med att jag började spela TDM, men även när jag provar andra modes så är det svårt, var det lättare i början?

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

vilket av alla Call of Duty?

Är det MW2 så är det sjukt lätt! speciellt i FFA.

Visa signatur

HP ML10 V2: Intel Pentium 3GHz Dualcore, 4GB ECC ram, Matrox G200, 3TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Säkert bara jag, men har Nuclear blivit svårt att få? Fick 2st ganska tätt inpå varandra, sen bara dog det ut. Kan hända att det var i samband med att jag började spela TDM, men även när jag provar andra modes så är det svårt, var det lättare i början?

Trådtiteln? § 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Skrivet av RiHjD:

Säkert bara jag, men har Nuclear blivit svårt att få? Fick 2st ganska tätt inpå varandra, sen bara dog det ut. Kan hända att det var i samband med att jag började spela TDM, men även när jag provar andra modes så är det svårt, var det lättare i början?

Det är samma kill streak som det alltid har varit, så att det skulle vara svårare än förut beror ju inte på något annat än att du inte spelar tillräckligt bra.

Sen kan det vara enklare att få beroende på vilket game mode du kör.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dysenteri:

Det är samma kill streak som det alltid har varit, så att det skulle vara svårare än förut beror ju inte på något annat än att du inte spelar tillräckligt bra.

Sen kan det vara enklare att få beroende på vilket game mode du kör.

Skrivet av XFMImD:

vilket av alla Call of Duty?

Är det MW2 så är det sjukt lätt! speciellt i FFA.

Nä, det är inte en "nuke" som i MW2. Det är en medalj man får när man dödat 30st utan att dö själv, med BARA sitt vapen!
Finn bara i Black Ops 2.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Nä, det är inte en "nuke" som i MW2. Det är en medalj man får när man dödat 30st utan att dö själv, med BARA sitt vapen!
Finn bara i Black Ops 2.

Har du lärt dig något av denna tråden? Inte bara att titeln var omöjlig att förstå, beskrivningen var dessutom så dålig att ingen förstår vad du pratar om?

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Avstängd
Skrivet av WoG:

Har du lärt dig något av denna tråden? Inte bara att titeln var omöjlig att förstå, beskrivningen var dessutom så dålig att ingen förstår vad du pratar om?

Har man spelat BO2 så förstår man, jag bryr mig inte om de andra förstår...

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Har man spelat BO2 så förstår man, jag bryr mig inte om de andra förstår...

Sant. Men nämn det i trådtiteln nästa gång, så kan jag undvika tråden helt

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk

Är man bra så är det lätt, är man dålig så är det svårt.

Väldigt svår fråga att ge ett vettigt svar på. Spela bättre helt enkelt

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av WoG:

Sant. Men nämn det i trådtiteln nästa gång, så kan jag undvika tråden helt

Men vafan vilken gnällspik, för de som vet vad en Nuclear är så är titeln väldigt tydlig, varför skulle jag bry mig om att de som ändå inte fattar ska fatta? Om jag slösat bort din tid, ber jag så mycket om ursäkt, eller det gör jag inte föresten, haha!

Skrivet av dysenteri:

Är man bra så är det lätt, är man dålig så är det svårt.

Väldigt svår fråga att ge ett vettigt svar på. Spela bättre helt enkelt

Smart där, haha, så hur många får du då?

Skrivet av dysenteri:

Det är samma kill streak som det alltid har varit, så att det skulle vara svårare än förut beror ju inte på något annat än att du inte spelar tillräckligt bra.

Sen kan det vara enklare att få beroende på vilket game mode du kör.

Jaja, jag är inte tillräckligt bra, hur bra är du då? 170 Nuclears eller?

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden för att det svårt att hitta något diskussionsvärde.

/KimTjik