Permalänk
Medlem

Checka min Stream!

Tjoo, Snubbe på 19år här som nyligen börjat streama på heltid.. Försöker få upp viewsen.. Vill att folk ska kolla o säga vad jag ska ändra på etc o ger mig tips så jag blir bättre.. Ha en fortsatt trevlig dag!
*länk raderad*

Permalänk
Medlem

Svårt då du stod offline

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

Svårt då du stod offline

Den är strax uppe ! Tog ett kort break

Permalänk
Inaktiv

Ursäkta språket, men det laggar ju värre än fan...

Permalänk
Medlem

Från sweclockers regler "§ 10.2 All slags reklam och marknadsföring är förbjuden".

kan även konfirmera vad Segas sa, det laggar värre än fan.

Permalänk
Medlem

Fixa lagget, prata mera med tittarna om t.ex. vad som händer & vad du ska göra, gladare humör, små tävlingar där du lottar ut en vinnare funkar alltid m.m.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justin91:

Fixa lagget, prata mera med tittarna om t.ex. vad som händer & vad du ska göra, gladare humör, små tävlingar där du lottar ut en vinnare funkar alltid m.m.

Skrivet av tobbe305:

Från sweclockers regler "§ 10.2 All slags reklam och marknadsföring är förbjuden".

kan även konfirmera vad Segas sa, det laggar värre än fan.

Skrivet av Segas:

Ursäkta språket, men det laggar ju värre än fan...

Där det roliga kommer in ...
Laggar inte så värst mycket i Spelet.. Inte alls så mycket som i streamen.. Heller inte i OBS, Men på streamen laggar det som fan ..
Har 100/100lina.. Så ska inte vara nätverket då jag har 80mb upp via bredbandskollen... Så ja
Har ni nåra tips ?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av tobbe305:

Från sweclockers regler "§ 10.2 All slags reklam och marknadsföring är förbjuden".

kan även konfirmera vad Segas sa, det laggar värre än fan.

Nu ska jag vara lite ironisk...

Citat:

§ 5 Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren.

Han berättar vad han gör, vad hans mål är, och ber om hjälp med det. Räknas det som reklam?

HA! Kuggfråga. Det är inte upp till dig att avgöra. Det sköter moderatorerna.

Anyway, det var inte det jag skulle säga. Jag har försökt titta på streamen en stund men det gick bara inte för det susar som in i helvete. Det är den typen av sus som skype introducerar när det har varit tyst länge, vilket det är, du mest suckar och kliar dig i håret. Lite för lite action IOM. Det beror ju visserligen på spelet men ändå. Inte särskilt engagerande spel att titta på.

Men jag antar att ni sitter på skype och snackar eller? I så fall kan jag tipsa om Razer comms. Mycket bättre ljud, och framförallt, börjar inte susa som en dåre när det blir tyst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Men jag antar att ni sitter på skype och snackar eller? I så fall kan jag tipsa om Razer comms. Mycket bättre ljud, och framförallt, börjar inte susa som en dåre när det blir tyst.

Tack så mycket, Tankat det ska strax testa !

Permalänk
Medlem

Synd att de var battlefield inget jag har större lust att titta på inte ens spela skiten :)^^

Visa signatur

/3900x/i7 4790k/3400g/xeon 5670 x2 32gb ram...EVGA GeForce GTX 1070ti/3070 8GB SC ACX...evga supernova 850w g2
Corsair 200r...noctuna ub9

Permalänk
Medlem
Skrivet av octa:

Synd att de var battlefield inget jag har större lust att titta på inte ens spela skiten :)^^

Spelar det mesta, Wow, BF3, Black ops 2, Dayz, Amnesia, OUtlast, Rfactor etc.. Folk får tycka till så vet jag vad ni gillar o så helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

Svårt då du stod offline

Tack såå mycket för hjälpen ! All cred till dig!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Forumet ska inte användas för marknadsföring.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Blargmode:

Han berättar vad han gör, vad hans mål är, och ber om hjälp med det. Räknas det som reklam?

Ja.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.