KFA2 släpper Geforce GTX 780 HOF Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny91:

Smygrasismen i Sweclockers dyker upp igen när alla tokhyllar att kortet är vitt och skriver längtande och sentimentalt om mer vita kort. Vad har ni emot icke-vita?

Haha, made my day:-D

Skickades från m.sweclockers.com

Min också! Hur man inte kan förstå hans ironi är för mig oförståeligt haha

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem

480 ampere var sannerligen inte dåligt Snyggt som attans. Hoppas de andra apar efter.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel Xeon 5650@4.0 | Gigabyte UD5 x58 | 8GB DDR3 1600mhz | Noctua NH D14 | Corsair HX 1000W | MSI GTX 970 Gaming | Intel 530 180GB SSD | Intel 520 120GB SSD | Asus ROG SWIFT PG278Q | Func KB460 | Logitech g400 | Audio Technica ATH M50

Permalänk

"20% Cooler" /pony fanboyism

Men tja, det ser ju coolt ut, skulle gärna se att dom la in 4GB minne istället, nu när BF4 har 3GB som rek. krav...

Visa signatur

EVGA G2 Supernova 750W, ... , 2x8GB Vengance, MSI GTX760 4GB Gaming Ed + GTX580 3GB Phantom (ej SLI).

Permalänk

Jag undrar fortfarande vad som hände med GTX 770 LTD OC... dom svarade till mig att KFA2 skulle sluta säljas här... så nu kommer denna.. VAD PÅGÅR MED KFA2?

Visa signatur

Source moddare

Permalänk
Medlem

Den liknar STAG i Saints row 3

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk
Medlem
Skrivet av waveer:

Den liknar STAG i Saints row 3

Ja nu när du säger det.
Tänkte fan inte på det, men den designen stinker STAG som satan.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikham:

Visst är backplate trevligt, men på detta kortet så tycker jag faktiskt att kretskortet var ovanligt jävla snyggt.

Hel vitt med snyggt placerade och guldfärgade komponenter. Varför dölja perfektion?

Skulle kunnat ha haft en plexi-backplate bara för att skudda men inte för att dölja
Sjukt snyggt kort. Blir till att spara ihop deg nu och klämma detta kort.

Visa signatur

[Silverstone Raven 02] [Intel SSD 320 80GB+ WD 1Tb Caviar green] [Asus P7P55D EVO] [Intel i7 2600K]
[
Corsair H70] [Zotac GTX 470 SLI] [2x4096MB Corsair Vengance 1600mhz CL9] [Corsair HX 850W 80+]

Permalänk
Medlem

Den va de osexigaste jag set !!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Den va de sexigaste jag set !!!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 Moderkort: MSI Z77A-G45 Grafikkort: GTX770 Processor: i5-3570K@4,3GHz Kylare: Corsair H100 RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB CL9 SSD: Samsung 830 256GB HDD: WD Black 2TB Nätaggregat: Cooler Master Silent Pro M2 1000W

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är ganska rasistiskt att per automatik koppla det till etnicitet men det är ju bara jag liksom.

Visa signatur

| 4770K @stock | Corsair 2x8GB @1600MHz | Gigabyte 680 OC | Corsair 850W TX | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | Samsung 830 120GB | WD 1TB 5200RPM | WD 500GB 7200RPM |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbrellas:

Smygrasismen i Sweclockers dyker upp igen när alla tokhyllar att kortet är vitt och skriver längtande och sentimentalt om mer vita kort. Vad har ni emot icke-vita?

P.S.

Finns det någon större skillnad mellan Zotac AMP!, MSI Lightning och de andra varianterna och detta?
Vilket skulle (någon kunnig själ) säga är snäppet vassare än de andra om man tittar på ren prestanda och ingenting annat. Oklockat.
Finns det någon alls?

Vafan, är du sann eller??? Jag hade INTE DEN LJUSASTE TANKEN av det förrän ditt inlägg! Förstår du att det är DU som tänker i dom banorna, det är ju DU som är rasist i så fall. Det är fan sjukt att du ens lyckas koppla ett vitt grafikkort till rasism. Helt stört!

Skrivet av Tobbbe__:

Min också! Hur man inte kan förstå hans ironi är för mig oförståeligt haha

Ironi? Det har jag svårt att tro med tanke på hur inlägget är skrivet. Man brukar kunna känna av ironin i folks meningar, även i skrift. Har du missat att det faktiskt finns folk som tänker så? Minns du glassarna Nogger Black och 88? Precis, exakt samma typ av misära mentalitet.

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Porraz:

Vafan, är du sann eller??? Jag hade INTE DEN LJUSASTE TANKEN av det förrän ditt inlägg! Förstår du att det är DU som tänker i dom banorna, det är ju DU som är rasist i så fall. Det är fan sjukt att du ens lyckas koppla ett vitt grafikkort till rasism. Helt stört!

Ironi? Det har jag svårt att tro med tanke på hur inlägget är skrivet. Man brukar kunna känna av ironin i folks meningar, även i skrift. Har du missat att det faktiskt finns folk som tänker så? Minns du glassarna Nogger Black och 88? Precis, exakt samma typ av misära mentalitet.

Snälla ansök om anställning på Expo eller något -_-

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wisp_86:

Skulle kunnat ha haft en plexi-backplate bara för att skudda men inte för att dölja
Sjukt snyggt kort. Blir till att spara ihop deg nu och klämma detta kort.

Trevligt, är inte 780 dubbelt så bra som ett 470? Ingen dålig uppgradering i så fall

EDIT: Fast du kan ju få ett vanligt GTX 780 nu för 4500kr. 1500kr billigare än detta, bara så du vet

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk

Tydligen så har det skett två gånger att MOSFETs har exploderat på detta kort, så bör nog avvakta ett tag om ni tänker er att köpa detta ariska mästerverk.