Läckta Gameplays från GTA V!

Permalänk
Medlem

Läckta Gameplays från GTA V!

Om ni är intresserade: (Spoiler Alert)

PART 1: http://www.youtube.com/watch?v=ABJd3t5fqZc

PART 2: http://www.youtube.com/watch?v=ISArHNqDh40

Hör också att Robyn's låt With every heartbeat spelas på radion (Part 2 i slutet)

Permalänk
Medlem

Awesome!

Visa signatur

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 32GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |K70 RGB|NAOS 8200||Acer 120hz|

Permalänk

WOW! O_O

Permalänk

Finns streams o allting nu, bara ni letar Såg desutom ett 20m gameplay klipp på nyllet tidigare idag.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Ser ju ut som GTA IV utan mods? eller är det bara jag...
Köper när det släpps till PC.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem

Känns som att dom gått tillbaka till grafiken i san andreas. Kanske är för att det är konsol.

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem
Skrivet av deadich:

Känns som att dom gått tillbaka till grafiken i san andreas. Kanske är för att det är konsol.

Trams. Det är väldigt snyggt med tanke på hur stort spelet är och vilken detaljrikedom det har i varenda grej trots det. Märks att de har haft en enorm budget. Dessutom är det just nu på 360/PS3 med stora tekniska begränsningar. Att sedan individuella scener inte är lika snygga som en scen från ett spel med små begränsade banor på samma konsoler spelar ingen roll om man kan uppskatta helheten. Jag har inte spelet, men har kollat ett par streams från folk som fått det tidigt och även sett bilder etc.

Jag tror att spel som Witcher 3 på PC blir mycket snyggare tekniskt sett, men inte till helheten som spel (storleken, animationer, förstörelse, detaljrikedom, vad man kan göra).

Dessutom har de gått för ett naturligt utseende i GTA V, det har inte de tråkiga och rätt fula filtrena som finns i GTA IV.

Spelet verkar mycket bättre än GTA IV på alla punkter av det jag sett. Kan inte fatta hur GTA IV har 98/100 på Metacritic dock, det är väldigt överskattat av en enhällig kritikerkår som har fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Trams. Det är väldigt snyggt med tanke på hur stort spelet är och vilken detaljrikedom det har i varenda grej trots det. Märks att de har haft en enorm budget. Dessutom är det just nu på 360/PS3 med stora tekniska begränsningar. Att sedan individuella scener inte är lika snygga som en scen från ett spel med små begränsade banor på samma konsoler spelar ingen roll om man kan uppskatta helheten. Jag har inte spelet, men har kollat ett par streams från folk som fått det tidigt och även sett bilder etc.

Jag tror att spel som Witcher 3 på PC blir mycket snyggare tekniskt sett, men inte till helheten som spel (storleken, animationer, förstörelse, detaljrikedom, vad man kan göra).

Dessutom har de gått för ett naturligt utseende i GTA V, det har inte de tråkiga och rätt fula filtrena som finns i GTA IV.

Spelet verkar mycket bättre än GTA IV på alla punkter av det jag sett. Kan inte fatta hur GTA IV har 98/100 på Metacritic dock, det är väldigt överskattat av en enhällig kritikerkår som har fel.

jag tycker att stilen påminner med om det cartooniga i san andreas än det lite mer mörka gta IV. Kanske inbillar mig, gta iv såg säkert också cartoonigt ut.

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem

Fake? Efter 8 sek in på part 2 står det "San Andreas Avenue" nere i högra hörnet ??? Har jag fel ??

Visa signatur

[]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Ser ju ut som GTA IV utan mods? eller är det bara jag...
Köper när det släpps till PC.

Om du dömer efter hur ett spel är genom 30 sekunders gameplay OCH utseendet bara så hoppas jag verkligen att det bara är du

Skrivet av Ceddan93:

Fake? Efter 8 sek in på part 2 står det "San Andreas Avenue" nere i högra hörnet ??? Har jag fel ??

"Länet" heter fortfarande San Andreas, världen då alltså. Precis som staden Liberty City i GTA 3 heter samma i GTA IV

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z490M Gaming X CPU: i5 10600k @ 4,9ghz CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 2933 mhz Nätagg: Antec HCG Gold 750W Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Medlem

Ser inte så imponerande ut. Man får ju hoppas att det ser bättre ut till PC.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk

Jag är fett taggad! Hoppas det flyter på hyfsat på PS3:an, annars blir jag ledsen...

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av WardonE:

Om du dömer efter hur ett spel är genom 30 sekunders gameplay OCH utseendet bara så hoppas jag verkligen att det bara är du

Helt sant, jag hoppas jag har fel och att alla ni konsolspelare kommer älska spelet!
Men jag håller mig till PC versionen då jag bara har ett Xbox 360 så om jag inte får tag i en mycket billig kopia så väntar jag.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WardonE:

Om du dömer efter hur ett spel är genom 30 sekunders gameplay OCH utseendet bara så hoppas jag verkligen att det bara är du

Det är ju det enda man har att döma på, så vad skulle man annars gå på? Det är ju mest troligt att grafiken inte ser annorlunda ut i övriga spelet, det hade ju varit konstigt. Gameplay och story är som vanligt säkert jättebra, men jag tror inte det var den delen det syftades på.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Det är inte fake. Det är så det ser ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HawkHo:

Det är ju det enda man har att döma på, så vad skulle man annars gå på? Det är ju mest troligt att grafiken inte ser annorlunda ut i övriga spelet, det hade ju varit konstigt. Gameplay och story är som vanligt säkert jättebra, men jag tror inte det var den delen det syftades på.

Du vet att det finns massa personer som redan har spelet? Finns ett flertal streamers som streamar spelet och man vet i princip allt om spelet redan.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z490M Gaming X CPU: i5 10600k @ 4,9ghz CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 2933 mhz Nätagg: Antec HCG Gold 750W Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av WardonE:

Du vet att det finns massa personer som redan har spelet? Finns ett flertal streamers som streamar spelet och man vet i princip allt om spelet redan.

Ja, jag har sett en hel del och håller fast vid mitt uttalande att jag inte är imponerad. Du bekräftar ju bara min poäng med ditt uttalande.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

För de som vill ha högkvalitetsvideos (inte streams) med riktig gameplay från spelet kan man ladda ner ett antal olika nedan.
Gamersyde
http://www.gamersyde.com/news_our_videos_of_gta_v-14619_en.ht...

Detta är på ett system med 512MB minne och 7 år gamla CPU/GPU, i en öppen värld utan loadscreens (jämför Skyrim där man får loadscreens när man går in i städer/dungeons). Visst det har aliasing, pop-in och en del lågupplösta textures, men jäklar vad snyggt det är.

Två caps från en av filmerna

I övrigt är det väl off-topic, då det inte är läckt material längre.