betala klarna faktura

Permalänk
Medlem

betala klarna faktura

Hej jag ska betala in en faktura för första gången via internetbanken men blev lite osäker här i sista stunden så jag vill konsultera er lite

är det såhär jag ska betala in fakturan?

Visa signatur

NODE 304 - I5 3570K - GTX 680 - 240GB SSD - INTEGRA R2 650W

Permalänk
Medlem

Ja

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av Höbalen:

Hej jag ska betala in en faktura för första gången via internetbanken men blev lite osäker här i sista stunden så jag vill konsultera er lite

är det såhär jag ska betala in fakturan?

http://i.imgur.com/z2NJjgK.png

Ser rätt ut

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Moderator
Moderator

Ser väl rätt ut även om du dolt en del av någon anledning så det är svårt att bedömma om du matat in rätt där. Värsta som kunde hänt med OCR är väl att någon betalade åt dig.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Fyll i rätt OCR-nummer.. betala i tid... har hört att klarna har avgifter om man inte gör det, men alltid fungerat bra.
signera betalningar innan du loggar ut.. är viktigt att inte missa om det är första gången

Permalänk
Avstängd

ja, glöm inte att signera betalning innan du logga ut. längst upp till höger. om det är första gången du betalar till det företaget

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Skriv datumet då du vill att pengarna ska dras/då det ska dras.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

Ett tips är att hålla med muspekaren över varje ruta så får du instruktioner på vad som menas med den rutan.

Permalänk
Medlem

Och missa inte att du kommer behöva godkänna Klarna som betalningsmottagare först - SEN godkänner du själva betalningen.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Ser bra ut. På egen notering så kan du skriva in typ Klarna eller ngt, det är det som kommer stå på ett kontoutdrag eller vad betalningen gick till när du kollar historiken på ditt kort/konto.

Om du inte skriver in förfallodatum så betalas det så fort som möjligt.

Hovra lite över dem så står det hur man ska fylla i som Exroz sa.

Glöm dock inte att acceptera betalningen till dem, längst upp till höger.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Skriv datumet då du vill att pengarna ska dras/då det ska dras.

Vill man att det skall dras omgående så ska man inte skriva in något datum dock, skriver du datum måste det vara minst 2 bankdagar framöver, skippar du datum så dras pengarna direkt.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.