Permalänk

Arma 2/3 PvP event?

Tänkte att det kanske var dags att dra igång ett nytt litet event för oss Arma spelare Så jag tänkte helt enkelt kolla om några är intresserade av detta igen?

Min tanke var att vi skulle starta nu på lördag kl 12:00 , och spela till 24:00. Vad säger ni? Passar det bra?

Sedan, vilket Arma vill ni helst lira? Själv slår jag ett slag för Arma 3 :). Vilka gamemodes och bana vi ska köra kan man ju även välja under tiden, så att det blir lite variation.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Tänkte att det kanske var dags att dra igång ett nytt litet event för oss Arma spelare Så jag tänkte helt enkelt kolla om några är intresserade av detta igen?

Min tanke var att vi skulle starta nu på lördag kl 12:00 , och spela till 24:00. Vad säger ni? Passar det bra?

Sedan, vilket Arma vill ni helst lira? Själv slår jag ett slag för Arma 3 :). Vilka gamemodes och bana vi ska köra kan man ju även välja under tiden, så att det blir lite variation.

Kan tanka mig att kora lite ifall vi far med folk. Skulle vi inte fa ihop det skulle jag kunna snacka med de jag spelar med sa vi far med lite folk

Har inte spelat arma 3 sen det slapptes sa kan tanka mig det!

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Jag hänger gärna på!

Om det är arma 3...

Permalänk
Medlem

Jag + en kan nog va med om det blir Arma3 men kan hända att det blir efter 17:00

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem

Låter nice! Några planer för Scenarios ?

Permalänk

Verkar som vi inte fått ihop tillräckligt med folk som kan vara med i helgen, så det blir tyvärr inget. Men det är bara att köra igen någon annan helg, då fler kan

Vi märkte även att vissa missions inte ville fungera för oss, så vi behövde hursomhelst lite mer tid också.
Ska även se om jag kan fixa ihop någon slags registreringshemsida (som förra gången), så att man verkligen kan se vilka som vill vara med, när de kan etc.

Visa signatur
Permalänk

Har inte köpt Arma 3 ännu, men om ett event kommer upp så köper jag det utan tvekan!

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda