Permalänk

Top filter till min 350D Obsidian.

Tja!
Köpte nyligen ett 350d och gjorde mitt bygge i den, efter 1 vecka har jag märkt att fläktfiltret på framsidan tar åt sig en jävla massa dam, vilket jag är jävligt glad över. dock, något jag har märkt är att det faller en massa jävla dam in i datorn via gallret på ovansidan. självklart kommer det inte in något då datorn är på eftersom radiator fläktarna är i en push konfiguration.

Till min fråga. Vart kan jag köpa ett filter som jag kan lägga på ovansidan ? jag hittade en hemsida men känner mig lite tveksam att beställa via utlandet.
http://www.demcifilter.com/p0425/Corsair-Obsidian-350D-Top-Du...

Vet ni om det finns någon återförsäljare i Sverige som säljer något liknande ? eller om det går att göra ett eget filter?

Permalänk
Medlem

Varför har du skapat två likadana trådar? Till frågan så googla på företaget och se vad som sägs av dem.

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Skrivet av Alexander7938:

Varför har du skapat två likadana trådar? Till frågan så googla på företaget och se vad som sägs av dem.

insåg att jag la tråden på fel ställe, sen gick det tydligen inte att ta bort inlagd tråd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elizabeth:

insåg att jag la tråden på fel ställe, sen gick det tydligen inte att ta bort inlagd tråd.

Ok, skriv i tråden att någon mod ska låsa den eller den här. Men som sagt googla på företaget, annars kan du ju fixa ett eget nät med lite enkla verktyg!

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Du kan anmäla din egna tråd om du märker att du har placerat den fel, då flyttar vi på den åt dig. (tog bort dubbletten så det inte blir korspostning)

Permalänk

Undrar samma sak som OP och hoppas på svar från någon som hittat ett bra filter!

Permalänk
Medlem

Gör en ram & ta en nylon damstrumpa i lämplig färg.

Eller http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej, väcker denna tråd igen. Beställde från "Demcifilter.com", filter till mitt chassi (Obsidian 650D). Tog ca en vecka att få hem grejerna. Smidig betalning via PayPal. Bifogar en bild på hur mina filter ser ut. Är en för toppen, bakre och fronten!

Ursäkta den kassa kvalitén på bilden... (iPhone 5)

Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?