Permalänk

Hyra Blackmagic Cinema

Hej!

Detta kanske är fel forum, men jag skulle vilja hyra en BMC en dag, inkl tripod, objektiv, follow-focus osv.
Finns det något ställe i Stockholm som hyr ut det? Kan inte hitta något.

/ Markus

Visa signatur

markushedlund.com

Workstation: Define R4, KFA2 GTX 670, FSP Aurum 400W, AMD Phenom2 X6 1055T, Asus M4A89GTD PRO/USB3, Corsair 8 GB 1666 MHz, Samsung 830 128GB, Intel X25-M G2 80GB, Scythe Mugen 2
Server: PicoPSU, Intel Atom 330, 4 GB ram, Intel SSD 40 GB + olika diskar

Permalänk
Medlem
Skrivet av znarkus-o:

Hej!

Detta kanske är fel forum, men jag skulle vilja hyra en BMC en dag, inkl tripod, objektiv, follow-focus osv.
Finns det något ställe i Stockholm som hyr ut det? Kan inte hitta något.

/ Markus

Scandinavianphoto hyr ut grejer och säljer BMCC, så de kanske kan hjälpa dig.
Annars kan du kolla www.filmprylar.se. Där kan du lägga en gratis hyresannons och så finns det annonser ifall du kan tänka dig en Red Epic, Scarlet eller C300 istället.

Permalänk
Skrivet av Nisse-Tuta:

Scandinavianphoto hyr ut grejer och säljer BMCC, så de kanske kan hjälpa dig.
Annars kan du kolla www.filmprylar.se. Där kan du lägga en gratis hyresannons och så finns det annonser ifall du kan tänka dig en Red Epic, Scarlet eller C300 istället.

Hittade ingen annons på Filmprylar, och de andra kamerorna är en helt annan prisklass
Kollar med Scandinavian. Tack för svar!

Visa signatur

markushedlund.com

Workstation: Define R4, KFA2 GTX 670, FSP Aurum 400W, AMD Phenom2 X6 1055T, Asus M4A89GTD PRO/USB3, Corsair 8 GB 1666 MHz, Samsung 830 128GB, Intel X25-M G2 80GB, Scythe Mugen 2
Server: PicoPSU, Intel Atom 330, 4 GB ram, Intel SSD 40 GB + olika diskar

Permalänk
Medlem
Skrivet av znarkus-o:

Hittade ingen annons på Filmprylar, och de andra kamerorna är en helt annan prisklass
Kollar med Scandinavian. Tack för svar!

Nej, jag mena att du kan lägga in en annons där om att du önskar hyra en och vad du är villig att betala.
Utan att veta säkert så tror jag det blir dyrare på scandinavian en de 2000 som han på filmprylar skulle ha för scarleten för en dag.

Permalänk
Skrivet av Nisse-Tuta:

Nej, jag mena att du kan lägga in en annons där om att du önskar hyra en och vad du är villig att betala.
Utan att veta säkert så tror jag det blir dyrare på scandinavian en de 2000 som han på filmprylar skulle ha för scarleten för en dag.

Aha då är jag med! La in en annons nu. Tack!

Visa signatur

markushedlund.com

Workstation: Define R4, KFA2 GTX 670, FSP Aurum 400W, AMD Phenom2 X6 1055T, Asus M4A89GTD PRO/USB3, Corsair 8 GB 1666 MHz, Samsung 830 128GB, Intel X25-M G2 80GB, Scythe Mugen 2
Server: PicoPSU, Intel Atom 330, 4 GB ram, Intel SSD 40 GB + olika diskar