Söker medspelare till CS GO

Permalänk

Söker medspelare till CS GO

Tjena, vi är två killar, 17 bast båda två, vi började med 1.6 lite halvseriöst sen har vi spelat CS GO sedan det släpptes. Vi båda har för tillfället Master Guardian Elite. Vi söker 3 eller flera SERIÖSA spelare att lira pcw och lite småturneringar med. vi lirar just nu competetive tillsammans varje dag men vill ta det vidare och utvecklas med ett helt lag.

Vi kan även joina någon klan som redan existerar, inga problem.

Krav
- mid/mid plus
- Bra internet utan strul, burk som inte kraschar var 5:e minut
- gott om tid att gibba
- bra humör, inget negativt tjafs
- inte under 16 år, undantag kan göras

Steamacc: antiloopen

hare bra så hörs vi

Permalänk

Jag är aldrig ledsen, alltid skit glad och jag ragequitar aldrig heller. och jag spelar cs go ibland, jag spelar det inte så mycket eftersom jag inte hittar några roliga att spela med men jag skulle kunna tänka mig att spela med er, jag har spelat css i ca 800 timmar, och jag brukar nästan alltid ligga först, Jag kan spela varje dag varje jämna veckorna och udda helgerna för då är jag hos min pappa där jag har min dator som funkar fin fint till skillnad från mina 2 dubbelkärniga jag har hos mamma så jag kan dock bara spela varannan vecka, men efter jul så har jag bra dator här också. Problemet är att jag bara är 14 år snart 15. Sorry för dålig tråd genom det jag skrev, och jag suger på att stava

Visa signatur

-> I7-4790K@4,6ghz & GTX 980TI@1430mhz AMP EXTREME <-

Permalänk
Skrivet av Rasmusen98:

Jag är aldrig ledsen, alltid skit glad och jag ragequitar aldrig heller. och jag spelar cs go ibland, jag spelar det inte så mycket eftersom jag inte hittar några roliga att spela med men jag skulle kunna tänka mig att spela med er, jag har spelat css i ca 800 timmar, och jag brukar nästan alltid ligga först, Jag kan spela varje dag varje jämna veckorna och udda helgerna för då är jag hos min pappa där jag har min dator som funkar fin fint till skillnad från mina 2 dubbelkärniga jag har hos mamma så jag kan dock bara spela varannan vecka, men efter jul så har jag bra dator här också. Problemet är att jag bara är 14 år snart 15. Sorry för dålig tråd genom det jag skrev, och jag suger på att stava

Vet inte riktigt om du är vad vi söker, sorry

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av stocken96:

Vet inte riktigt om du är vad vi söker, sorry

Skickades från m.sweclockers.com

Ne jag trodde inte det heller, ha det gött!

Visa signatur

-> I7-4790K@4,6ghz & GTX 980TI@1430mhz AMP EXTREME <-

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådtitel redigerad*

Tänk på att skapa så beskrivande trådtitlar som möjligt, dels hjälper det andra med liknande frågor att hitta tråden, dels hjälper det dig att få svar.

Permalänk
Skrivet av Palmie:

*Trådtitel redigerad*

Tänk på att skapa så beskrivande trådtitlar som möjligt, dels hjälper det andra med liknande frågor att hitta tråden, dels hjälper det dig att få svar.

Tack man!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag och en polare kan joina, båda är 17 och runt mid, och har tid att lira. Kanske kan dra ett lir idag eller imorrn

Visa signatur

System
Intel i5 3570K @ 4.1 GHz| Asus P8Z77-V | Corsair 8GB DDR3 | Sapphire 7870 Crossfire | Kingston 120GB SSD

Permalänk
Skrivet av Bollen32:

Jag och en polare kan joina, båda är 17 och runt mid, och har tid att lira. Kanske kan dra ett lir idag eller imorrn

adda steam så hörs vi ikväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av stocken96:

Tjena, vi är två killar, 17 bast båda två, vi började med 1.6 lite halvseriöst sen har vi spelat CS GO sedan det släpptes. Vi båda har för tillfället Master Guardian Elite. Vi söker 3 eller flera SERIÖSA spelare att lira pcw och lite småturneringar med. vi lirar just nu competetive tillsammans varje dag men vill ta det vidare och utvecklas med ett helt lag.

Vi kan även joina någon klan som redan existerar, inga problem.

Krav
- mid/mid plus
- Bra internet utan strul, burk som inte kraschar var 5:e minut
- gott om tid att gibba
- bra humör, inget negativt tjafs
- inte under 16 år, undantag kan göras

Steamacc: antiloopen

hare bra så hörs vi

http://steamcommunity.com/id/hznhzn1

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |