Acer aspire försäkringsfråga!

Permalänk

Acer aspire försäkringsfråga!

Hej sweclockers! Har en sådan här dator http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-deta... fast med 1.5 TB lagringsutrymme 750x2 och GeForce 315, införskaffat för runt 2.5 år sen för 7000 som nu inte funkar längre hur mycket tror ni jag får på försäkringen?

Ja jag vet detta var ett dumt köp men var inte så insatt i datorer då vet väl mer nu har felsöka så sådana kommentarer undanbeds.

Permalänk
Medlem

Helt omöjligt att svara på utan att veta vilken typ av försäkring det gäller. Enklast är att läsa villkoren för försäkringen eller ringa företag som ansvarar för försäkringen.

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Skrivet av iFraja:

Helt omöjligt att svara på utan att veta vilken typ av försäkring det gäller. Enklast är att läsa villkoren för försäkringen eller ringa företag som ansvarar för försäkringen.

Jo absolut glömde ju det! Folksam mellan självrisk 1500, drulleföräskring, åldersavdrag. Så jag undrar hur mycket är en sådan här dator värd idag och hur mycket tror ni jag får?

Permalänk
Medlem

0 kr?!?
Jag skulle inte förvänta mig något från Folksam, mer än 1500 kr i självriskräkning för ingen nytta alls....

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain