Fractal Design Node 605 test?

Permalänk
Medlem

Fractal Design Node 605 test?

Hoppas på ett Swec.test av nya 605an som ju är ute nu. Skulle sitta som en smäck i bion om det blir godkänt av Kung Jonas.
Skulle även vara intressant att höra vad han anser om prissättningen, och hur mycket mer man får för pengarna med Define R4 som är mycket billigare.
Är desktop=överpris?

"Måste" ha ett chassi med standardbredden för slutsteg och stärkare (ca 44cm), därav missnöjet över priserna på desktopchassin.

Håller tummarna för ett test.

Permalänk
Hedersmedlem

Min spåkula säger att det inte är någon omöjlighet att det kommer en recension på något Node chassi

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Jubileumsmästare
Skrivet av MulleEng:

Min spåkula säger att det inte är någon omöjlighet att det kommer en recension på något Node chassi

Typ som det här? http://www.sweclockers.com/recension/15975-fractal-design-nod...

Permalänk
Medlem

Det där är Node 304, vi vill se på Node 605

Permalänk
Hedersmedlem

Titta, min spåkula hade helt rätt

Men jag flyttar tråden till Feedback så den kan svaras på av red
*Tråd flyttad*

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Skulle uppskattas med en recension på 605:an. Precis som TS så behöver jag en desktop-modell.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Vi har ett exemplar av 605:an inne, men det är en hel del andra saker som ligger före i kö. Vi får se om jag hinner klämma in den framöver då intresset för desktop-lådor i 1300 kronors klassen inte är enorm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Vi har ett exemplar av 605:an inne, men det är en hel del andra saker som ligger före i kö. Vi får se om jag hinner klämma in den framöver då intresset för desktop-lådor i 1300 kronors klassen inte är enorm.

Det kan bli, om det visas att det finns vettiga alternativ till alla vanliga "torn"-lådor eller minimjölkpaket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Vi har ett exemplar av 605:an inne, men det är en hel del andra saker som ligger före i kö. Vi får se om jag hinner klämma in den framöver då intresset för desktop-lådor i 1300 kronors klassen inte är enorm.

Men den finns... Har du inte betat av kön nu?

Bränn av en bunt desktoplådor när du ändå kör.. Finns nog flera som har honor hemma som hatar fulltower, och måste "konvertera".

/Toffeln

Visa signatur

Allt om vattenkylning
" (1. RTFM), (2. Läs FAQ), (3. Sök/Google), (4.Starta ny tråd) " Tänkvärt :)

Permalänk
Relik 📜

Hej!

Jag kan svara åt Jonas i det här fallet och hälsa att det inte kommer bli någon recension av Node 605. Chassit hanns helt enkelt inte med under vinterhalvåret, och nu finns det en hel hög andra modeller att sätta tänderna i!

Mvh
Emil Åkered
Redaktör, SweClockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Hej!

Jag kan svara åt Jonas i det här fallet och hälsa att det inte kommer bli någon recension av Node 605. Chassit hanns helt enkelt inte med under vinterhalvåret, och nu finns det en hel hög andra modeller att sätta tänderna i!

Mvh
Emil Åkered
Redaktör, SweClockers.com

Tack för infon!
Kommer det att testats desktop/HTPC-lådor då?
/Ninjan

Visa signatur

Allt om vattenkylning
" (1. RTFM), (2. Läs FAQ), (3. Sök/Google), (4.Starta ny tråd) " Tänkvärt :)