Permalänk
Medlem

Philips SBC HP 890

Jag hade ett par philips sbc hp 890-lurar för några år sedan. De var känsliga i plasten och gick till slut sönder, precis som för många andra. Jag har försökt hitta ett par lurar som har samma grymma ljud och oerhört sköna passform, men har inte lyckats. Vet någon om de går att få tag på någonstans? Har försökt googla mig fram till ett svar. Begagnat kan också vara av intresse. Är det någon som haft ett par av dessa lurar och känner till några andra lurar med samma känsla?

Mvh

Permalänk

Jag hade ett par som gick sönder, hade då turen att efter ett tag hitta nya beg lurar. Provade en massa emellan, men ingen slår dem i komfort...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Någon som hittat någon uppföljare alternativt något annat märke som levererar en lika komplett hörlur för dom pengarna? Nu har mina gått sönder bortom all räddning så letar nya. Varit otroligt nöjd ägare sedan 2006!

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk
Medlem

Jag hade ett par som jag gillade också. Mina hade kanske kunnat räddas om jag visste bättre då, för problemet var nog inte värre än kabelbrott alt. en lödning som släppt.

Efter det skaffade jag ett par HD555 som var nästan lika sköna, men dessa lade också av..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Jag hade ett par som jag gillade också. Mina hade kanske kunnat räddas om jag visste bättre då, för problemet var nog inte värre än kabelbrott alt. en lödning som släppt.

Efter det skaffade jag ett par HD555 som var nästan lika sköna, men dessa lade också av..

Fint med inlägg i frågan, men HD555 går inte att köpa nu heller. Synd på dina gamla Philips och jag antar att det är fler personer som bytt/måste byta ut sina gamla Philips-lurar, så vad ska vi köpa?

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av flamur:

Fint med inlägg i frågan, men HD555 går inte att köpa nu heller. Synd på dina gamla Philips och jag antar att det är fler personer som bytt/måste byta ut sina gamla Philips-lurar, så vad ska vi köpa?

Finns numera HD558

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

HD555 var dock inte särskilt lika ljudmässigt. Betydligt luftigare och lite tunnare, men komforten var i en snarlik klass. Jag är fullt medveten om att mina inlägg inte är särskilt hjälpsamma..

Permalänk

Hej
Har ett par Philips SBC HP 890 som knappt är använda och i fin fint skick. 350:- inkl frakt, 300:- vid avhämtning i Bromma/stockholm.
mvh
Richard
(skicka PM)

Permalänk

Lurarna nu sålda.

mvh
Richard