Half-Life 3 ... confirmed

Permalänk

Half-Life 3 ... confirmed

Valve har registrerat Half-Life 3 som trademark

http://sv.reddit.com/r/gaming/comments/1nirzs/valve_files_tra...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Så småningom kommer såklart hl3 komma.

Permalänk
Medlem

Är inte så insatt i sånt här, men vanligtvis trademarkar väl företag typ allt som berör deras produkter? De har säkert trademarkat Portal 3, L4D3 och allt möjligt som de kanske kommer släppa någon gång

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Medlem

trademarken gäller tydligen i 3 år, så hl3 inom de kommande 3 åren förhoppningsvis.

Permalänk
Medlem

Vem fan bryr sig om Half Life3? Först och främst så skall vi ha Half Life 2 Episode 3!

...och detta kommer säkerligen alldrig att hända tyvärr.

Permalänk

Jag är lite intresserad av filmer, jag menar, det skulle säkert gå att göra Portal serien till en fantastisk film!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsioni:

Vem fan bryr sig om Half Life3? Först och främst så skall vi ha Half Life 2 Episode 3!

...och detta kommer säkerligen alldrig att hända tyvärr.

Jag bryr mig :D:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsioni:

Vem fan bryr sig om Half Life3? Först och främst så skall vi ha Half Life 2 Episode 3!

...och detta kommer säkerligen alldrig att hända tyvärr.

Amen på det, riktigt dåligt.....

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsioni:

Vem fan bryr sig om Half Life3? Först och främst så skall vi ha Half Life 2 Episode 3!

...och detta kommer säkerligen alldrig att hända tyvärr.

Istället får vi HL3, så vad spelar det för roll? 3:an lär väl börja ungefär där episod 2 slutade.

Permalänk
Medlem

Såg det på reddit, och ja någon form av konfirmation är det. Nu vet vi ju att det faktiskt kommer att komma ;). Frågan är bara när.

Permalänk
Medlem

Har dock för mig att de aldrig reggade Half life 2 i Europa och som sagt bara för att man registrerat betyder det inte att de blir något...
Skulle ju inte tveka däremot att köpa vad Half life 2 ep3 eller HL 3 om jag så skulle behöva installera Steam OS och leva på nudlar i ett halvår....

Men som sagt skulle inte vara förvånande om Valve bara trollar med sina fans för att hålla hypen om "nästa Half Life" levande...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Myspys! Hoppas Valve har arbetat på HL3 i smyg och att det kommer inom ett år

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Jag är lite intresserad av filmer, jag menar, det skulle säkert gå att göra Portal serien till en fantastisk film!

Du har väl sett denna: http://www.youtube.com/watch?v=4drucg1A6Xk