Permalänk
Medlem

Battlefield 4 Betan

Är sugen på att skaffa det men kan inte bestämma mig, vad tycker folk om betan. Har Battlefield 3 och är nöjd med det, hur är det jämfört med 3an enligt er som har testat det?

Permalänk
Medlem

Finns redan massa trådar om bf4

Permalänk
Medlem

jag vet ej har inte provat men ska göra idag

Permalänk
Medlem

Är du nöjd med 3:an så är det väl bara att köpa 4:an.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Vet att många har haft problem med det.
Men för mig så fungerar spelet helt perfekt, otroligt nog.

Jag tycker att det är roligt. En förbättring av BF3. Men kommer bli roligt när spelets släpps på riktigt. Först då tror jag att vi kan se vad det verkligen går för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rezerz:

Är sugen på att skaffa det men kan inte bestämma mig, vad tycker folk om betan. Har Battlefield 3 och är nöjd med det, hur är det jämfört med 3an enligt er som har testat det?

Vänta tills imorrn så kan du testa det gratis?

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Entusiast

Det är väl bara att spela Betan själv och ta reda på det?
Den bli öppen för alla på fredag.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Xelithium:

Är du nöjd med 3:an så är det väl bara att köpa 4:an.

Wat? De flesta jag har pratat med som har spelat BF2 och/eller BC2 tycker att de är mycket bättre än BF3. (Jag har endast spelat trean.)

Så bara för att man är nöjd med BF3 (vilket t ex jag i viss mån ändå är) är det inte säkert att man kommer gilla BF4 lika mycket.

Så jag vill ändra ditt påstående till: Är du nöjd med BF4 Beta är det väl bara att köpa BF4 när det har släppts och fått ett rimligt pris.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Det är svårt att vara nöjd med betan då den fungerar så dåligt. Men om det slutgiltiga spelet rullar på bättre så verkar BF4 bli bättre än BF3 imo.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Visste inte att det skulle släppas för alla imorgon, kommer lätt testa det, tackar för upplysningen!

Permalänk

synd bara att det är en så dålig map..

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd låst.*

Skrivet av kenny88g:

Finns redan massa trådar om bf4

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.