Permalänk
Medlem

Half-Life 3

Stämmer detta?

Spelforumet Neogaf upptäckte det i vanlig ordning först. Ett fel i Valves interna buggspårningssystem gjorde att vem som helst kunde komma åt informationen den lagrar under en kort tid i tisdags. Och där fanns det: ”Half-life 3”.
De som var snabba nog att undersöka läckan kunde konstatera att 46 personer jobbar på spelet i nuläget, bland annat Adam Foster som skapade ”Half-life 2”-modden ”Minerva”, ljuddesignern Kelly Bailey och ”Half-life”-veteranerna Jeff Lane och Jim Hughes.

Går att läsa mer här: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article17590559.a...

Inte bästa källan för information eller trovärdigaste, men ändå

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem

Jag hoppas, men man vet aldrig. Har sett fram emot half life 3 nu allt för länge, Funderar på att köra om serien i brist på annat att spela xD

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem

Finns ju flera på forumet som lagt upp bilder på sina steam bibliotek där Half life 3 alfa fanns med. Closed alfa tom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Finns ju flera på forumet som lagt upp bilder på sina steam bibliotek där Half life 3 alfa fanns med. Closed alfa tom.

Skicka gärna dessa bilder, inget jag har sett.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Skicka gärna dessa bilder, inget jag har sett.

Finns några här: http://www.sweclockers.com/forum/22-microsoft-windows/1225828-visa-era-steam-spel/index2.html

Permalänk
Medlem

Lätt att fejka.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Lätt att fejka.

De två som la upp bilderna är ganska seriösa medlemmar. Tror inte de skulle göra det. Finns en på sida 1 också.
Men man vet aldrig.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Trro nog vi får vänta tills efter millennieskiftet , första Half Life släpptes ju på 1000 talet, tvåan på 2000 talet och då släpps trean på 3000 talet.

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

De två som la upp bilderna är ganska seriösa medlemmar. Tror inte de skulle göra det. Finns en på sida 1 också.
Men man vet aldrig.

Jo, det är fejk. Bara att lägga in ett icke-steam program och döpa om det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Lätt att fejka.

Skrivet av foxzox7:

De två som la upp bilderna är ganska seriösa medlemmar. Tror inte de skulle göra det. Finns en på sida 1 också.
Men man vet aldrig.

Skrivet av betan:

Jo, det är fejk. Bara att lägga in ett icke-steam program och döpa om det.

Jag säger inte att det är fejk men som sagt lätt att fejka.......eller är dessa kanske inte fejk

Den i mitten förmodligen inte fejk

Visa signatur