Battlefield 4™ Premium-medlemskap

Permalänk
Medlem

Battlefield 4™ Premium-medlemskap

Hej!

Förhandsboka nyss Battlefield 4™ Premium-medlemskap men fan får man bara MEDLEMSKAPET? & expansions paketen & inte själva spelet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurtsky:

Hej!

Förhandsboka nyss Battlefield 4™ Premium-medlemskap men fan får man bara MEDLEMSKAPET? & expansions paketen & inte själva spelet?

Ja, det är bara premium-medlemskapet du har köpt, och inte själva spelet.

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift

Permalänk
Medlem

BF4 premium är DLC etc, ja.
Själva spelet ingår inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurtsky:

Hej!

Förhandsboka nyss Battlefield 4™ Premium-medlemskap men fan får man bara MEDLEMSKAPET? & expansions paketen & inte själva spelet?

Ja, du måste även köpa grundspelet. Läser du inte innan du köper saker?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bara att hasa fram 599:- till ur plånkan om du beställde via origin

Visa signatur

CPU: i7 3960X @ 4.6GHz MB: MSI BIG BANG XPOWER II RAM: G-SKILL 32GB SSD: SAMSUNG 840 EVO 250GB GPU: MSI GTX 580 3 WAY SLI PSU: ENERMAX PLATIMAX 1500W CHASSI: LITTLE DEVIL PC V8 SKÄRM: 3x BENQ 24" VATTENKYLNING: PHOBYA 3x480 + 1x120 RAD

Permalänk
Medlem

Så jäkla töntigt av dom men dom tjänar ju på det.......

Permalänk
Medlem

Kan hålla med om att det är otydligt.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Kan jag jag göra ett Återköp/retur? EA är riktigt svåra att få tag i....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lndv:

Kan hålla med om att det är otydligt.

Hur kan det vara otydligt? Det står klart och tydligt på sidan vid köp knappen: För att kunna använda detta tillägg måste du äga grundspelet: Battlefield 4™

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurtsky:

Kan jag jag göra ett Återköp/retur? EA är riktigt svåra att få tag i....

Ja det brukar inte vara något problem, jag har gjort det en gång, gick smärtfritt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurtsky:

Kan jag jag göra ett Återköp/retur? EA är riktigt svåra att få tag i....

Ja det kan du göra, via Origin klienten så går du in på ditt spel och trycker på Information. Sedan på den sidan ska det finnas en knapp för återköp, då granskar EA din ansökan och ger tillbaka pengar i form av Origin-pengar ( har jag för mig ). Sedan kan du köpa Battlefield 4 för samma peng.

Visa signatur

GPU: RTX 2080TI CPU: Ryzen 9 3900X. PSU: Corsair 1000W. RAM: 32GB (16x2).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurtsky:

Så jäkla töntigt av dom men dom tjänar ju på det.......

Ja det är lite lurigt...

Permalänk
Medlem

Jag fick tillbaka pengarna på mitt visakort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Ja det är lite lurigt...

Jag tycker det är ett bra sätt för mig att spara pengar så jag slipper köpa alla DLC för dyrare pengar sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SebKro:

Ja det kan du göra, via Origin klienten så går du in på ditt spel och trycker på Information. Sedan på den sidan ska det finnas en knapp för återköp, då granskar EA din ansökan och ger tillbaka pengar i form av Origin-pengar ( har jag för mig ). Sedan kan du köpa Battlefield 4 för samma peng.

Spelet har inte kommit fram på Origin en pga att det är förhandsbokat

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabman:

Jag tycker det är ett bra sätt för mig att spara pengar så jag slipper köpa alla DLC för dyrare pengar sedan.

karske är sant kommer nog ändå köpa alla Expansions paket som bf3.. kanske är värt det?

Permalänk
Avstängd

Hahaha värst vad många som verkar sakna förmågan att läsa? "Lite lurigt" eller "otydligt"? Det står ju klart o tydligt att man måste ha BF4 för att kunna spela...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Hahaha värst vad många som verkar sakna förmågan att läsa? "Lite lurigt" eller "otydligt"? Det står ju klart o tydligt att man måste ha BF4 för att kunna spela...

Mitt inlägg var mest som ett litet skämt mot TS-nickname.

Men humor / IQ-nivån på Swec har som sagt blivit kraftigt degraderad de senaste åren...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Falcon:

Mitt inlägg var mest som ett litet skämt mot TS-nickname.

Men humor / IQ-nivån på Swec har som sagt blivit kraftigt degraderad de senaste åren...

De senaste 6 åren ungefär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurtsky:

Spelet har inte kommit fram på Origin en pga att det är förhandsbokat

Har du köpt Battlefield 4 Premium Via Origin eller beställde du det på en annan butik på nätet för att få en kod då det släpps?
Ska du ha alla expansioner till Battlefield 4 så tycker jag inte att du borde ångra detta köp då du får alla dlc + mycket mer för ca 100 kr billigare?

Visa signatur

GPU: RTX 2080TI CPU: Ryzen 9 3900X. PSU: Corsair 1000W. RAM: 32GB (16x2).

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Falcon:

Mitt inlägg var mest som ett litet skämt mot TS-nickname.

Men humor / IQ-nivån på Swec har som sagt blivit kraftigt degraderad de senaste åren...

Hahaha hade inte ens sett det^^

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Vem köper saker från Origin in the first place, allt kostar ju nästan dubbelt så mycket där.

Visa signatur

Si vis pacem, para bellum.

Permalänk
Geeks Gaming

VIssa säljer ju även BF4 Premium edition och då är det spelet+ premium

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Hahaha värst vad många som verkar sakna förmågan att läsa? "Lite lurigt" eller "otydligt"? Det står ju klart o tydligt att man måste ha BF4 för att kunna spela...

Är dyslektiker men men mer brist på ork men det har nog med dyslexin