Bra crosair chassi för ca 700 kr

Permalänk

Bra crosair chassi för ca 700 kr

Undrar lite om hur pass bra crosairs chassin verkligen är . Har sedan ett tag tillbaka ett nätagg får dem och kan bara säga att det är kvalitet rakt igenom . Är de samma med derass chassin och får det plats 2 st high end grafikkort ,vattenkylning för cpu eller en tornkylare och 3 st hdds med bra temps i t.ex 330r ?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av casper9429:

Undrar lite om hur pass bra crosairs chassin verkligen är . Har sedan ett tag tillbaka ett nätagg får dem och kan bara säga att det är kvalitet rakt igenom . Är de samma med derass chassin och får det plats 2 st high end grafikkort ,vattenkylning för cpu eller en tornkylare och 3 st hdds med bra temps i t.ex 330r ?

Temperaturer kan jag inte uttala mig om eftersom det beror helt på från dator till dator, rum till rum etc. etc. Omgivning spelar ganska mycket roll när man ska mäta temperaturer. Däremot kommer allt att platsa. Det kan jag garantera.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Corsair heter dom

Permalänk
Medlem

Corsair.. Inte Crosair

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk

Ok tror det blir ett crosair chassi