Problem med mobiltelefonreparation hos Tre, vad ska jag göra?
Tar det hela kort... När jag fick min HTC One var kameran defekt, både fram o bak, plus att jag hade en glipa uppe på som var lika stor som en nagel, alltså kunde man få in nageln i glipan...
Lämnade in den hos tre och dem skickade den vidare...Fick vänta i ca: 2.5 veckor och när jag fick tillbaka den var glipan fixad men inte kameran, ingen av dem, plus att lås knappen var intryck och man kunde inte stänga sim luckan... Blev besviken efter 40minuters bil färd till tre men jag kunde inte göra något annat än skicka in mobilen igen... har nu väntat 2.5 veckor till och mobilen kom idag... Knappen var fixad...bak kameran var fixad men inte fram kameran!! Blev nu riktigt förbannad och bad den dryga sk*t ungen som jobbade på tre att kolla då han inte trodde mig. Han sade glatt att det inte var något fel på den när jag hade ett fungerande exemplar bredvid min och min ser ut som att man har ett rött filter över,, så sjukt dålig bild på framkameran... Efter att jag sa till honom att man måste va blind om man inte ser det så erkände han att det var fel... Jag sa att jag ville ha en ny mobil och han sa då... "det får du ta med htc" gav mig numret på en lapp och sa ring och ta det med dem -_-
Inte nog med att HTC Suger... dem där dryga id*oterna på tre drygar som f*n och vill inte hjälpa mig...
Jag undrar då vad ska jag göra?
Jag har varit utan min HTC One i mer än 1 månad nu och jag tänker inte vänta 2.5 veckor till...
Har jag rätt att gå dit med mobilen, ge tillbaka sk*ten och säga upp abonnemanget...? Jag orkar inte med detta mer, tre måste vara det kassaste företaget som finns när det gäller fel på varorna, fast i detta fallet är ju HTC´s verkstad fylld av fulla tomtenissar som inte vet vad f*n dem håller på med...Dem har inte ens kryssat i kvalitetskontroll efter reparation -_-
Öppen för svar, tack på förhand