Ny Minecraftserver söker trevliga spelare - Whitelist!

Permalänk
Medlem

Är en 25 årig, kvinnlig minecraft spelare.
Lugn, rättvis och tålamodig som spelare. (har jämförts med Vintagebeef eller Ethoslab i spelpersonligheten, inte kunskapen)

Gillar humor så inte emot pranks, så länge dom inte förstör vad jag byggt.
Spelar cirka sex timmar per dag, då mest nattetid 22-06 nånstans.

Joinar gärna. Pma mig lite info

Permalänk
Medlem

Du är välkommen!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Tjena! Skulle vara kul att titta in och kolla läget. 20 bast, nickar 'Pullarn' (gammalt men använder det fortf), IRL Martin.

Visa signatur

I hide behind sarcasm because telling you to go fu*k yourself is rude in most social situations.

Permalänk
Medlem

Du har PM!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Jag skulle gärna lira på din server! Jag och två polare har letat efter en server som verkar seriös och schysst, och din server verkar vara det vi söker! Två av oss är 18 och den tredje är 20. Vi är seriösa, trevliga spelare som både gillar tekniska builds med redstone, samt mer estetiskt tillfredsställande builds.

Våra IGNs är "Kazkah", "jazp" och "simongwandersson"
IRL är det Daniel, Johan och Simon.

Permalänk
Medlem

PM är utskickade!

Servern kör fortfarande 1.6.2 behöver ni hjälp hur man fixar det dra iväg ett PM eller hoppa in på mumble.

Staden börjar ta form med så kommer lite bilder på det snart.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Skrivet av Ac3R:

PM är utskickade!

Servern kör fortfarande 1.6.2 behöver ni hjälp hur man fixar det dra iväg ett PM eller hoppa in på mumble.

Staden börjar ta form med så kommer lite bilder på det snart.

Låter som en intressant server! Om det finns plats så vill jag gärna vara med. Nick: xavipro11

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ac3R:

PM är utskickade!

Servern kör fortfarande 1.6.2 behöver ni hjälp hur man fixar det dra iväg ett PM eller hoppa in på mumble.

Staden börjar ta form med så kommer lite bilder på det snart.

Halloj , skulle vara kul att få kunna hoppa in och spela med er på servern om det finns plats för det.
18-årig grabb från Karlskrona som pluggar mot webbprogrammerare som gillar att slänga in lite spelande emellan och efter studietimmarna
Har spelat Minecraft sen alpha-versionen utav spelet dock har det fått ligga o dra nu under 1 år pga brist på medspelare så hoppas att jag hittar några att spela med på eran server ^^

Edit: Kan ju tillägga att jag nickar Palkess på minecraft

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Permalänk
Medlem
Skrivet av xavipro11:

Låter som en intressant server! Om det finns plats så vill jag gärna vara med. Nick: xavipro11

Det finns gott om plats du är välkommen!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Errorlessmilk:

Halloj , skulle vara kul att få kunna hoppa in och spela med er på servern om det finns plats för det.
18-årig grabb från Karlskrona som pluggar mot webbprogrammerare som gillar att slänga in lite spelande emellan och efter studietimmarna
Har spelat Minecraft sen alpha-versionen utav spelet dock har det fått ligga o dra nu under 1 år pga brist på medspelare så hoppas att jag hittar några att spela med på eran server ^^

Edit: Kan ju tillägga att jag nickar Palkess på minecraft

Trevligt med en webbprogrammerare jag jobbar själv som webbdesigner! Välkommen!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Joinar gärna servern om där finns platser kvar. Är 28 år och nickar "tobbzzen".

Visa signatur

Phantek P400A | P8Z77-V Pro | 3570K | 16Gb | GTX970 | HX620M | CS900 120Gb + A400 480Gb | Hyper212BE

Permalänk

Jag joinar gärna är 16 år

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

Hej
jag vill gärna komma in på denna server. jag är 26 år
Skype Namn: Niklashaf

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Om ni fortfarande vill ta in människor joinar jag gärna
Är 19 år och går vid mc-namnet: Ranis94

Permalänk
Medlem

Kan väl lika gärna skriva här med,
IGN DanneSvs
Ålder 19

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka
Main Rig: Fractal Design Define 7 | ASUS ROG Crosshair x670E Hero | Ryzen 9 7900X | ROG Strix LC 360 | ASRock Radeon RX6900XT | Corsair 32GB 5600MHz LP | Samsung 970 EVO Plus 500GB & 870 QVO 2T
Laptop: ASUS K56CB

Permalänk
Medlem

Alla PM utskickade några kan ha fått dubbla.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Resett på servern! Ny Map och nu kör servern vanilla 1.7.2 servens medlemmar blev för ivriga på 1.7.2 så vi gav upp Bukkit och skapade en ny värld!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk

Fått intresse för Minecraft igen.
Vill gärna bygga något litet hus med andra spelare i omgivningen, då singleplayer börjar bli lite tråkigt att spela.

Nick: Xgreenred
Ålder: 16

Permalänk
Medlem

Spelat Minecraft sen Beta 1.6 och har vart på en del servrar men de flesta har stängts ner. Skulle vara kul om jag fick joina eran server.
Jag är 15 år. Vore meningslöst att ljuga.

IGN: Chockad

Permalänk
Medlem
Skrivet av xGreenRed:

Fått intresse för Minecraft igen.
Vill gärna bygga något litet hus med andra spelare i omgivningen, då singleplayer börjar bli lite tråkigt att spela.

Nick: Xgreenred
Ålder: 16

Skrivet av Jon.:

Spelat Minecraft sen Beta 1.6 och har vart på en del servrar men de flesta har stängts ner. Skulle vara kul om jag fick joina eran server.
Jag är 15 år. Vore meningslöst att ljuga.

IGN: Chockad

Lägger till er båda fast ni är under 18 år. Men som sagt om man inte kan sköta sig så åker man ut. Dock tror jag att ni kommer att uppföra er strålande.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

Lägger till er båda fast ni är under 18 år. Men som sagt om man inte kan sköta sig så åker man ut. Dock tror jag att ni kommer att uppföra er strålande.

Tack så mycket för förtroendet, men vart kan jag finna IP:et?

Permalänk

Jag skulle gärna vilja komma in och kolla hur det är i servern. Är 20 fyllda år, har spelat Minecraft på och av i snart tre år.
IGN: Shishkebaben

Visa signatur

GPU: RX 6800 Referens|CPU: i7 7700K Delid&UV|Moderkort: MSi Z270I|Chassi: DAN A4 SFX|SSD: Samsung 960 EVO 512GB M.2 & 2x Extreme II 240GB I RAID 0|PSU: SF600|CPU kylning: NH-L9i |Ram: Corsair LP 2x8GB 3600Mhz CL16

Permalänk
Medlem

Ni alla ska vara Whitelistade och fått IP via pm!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk

Är 18 år och har precis köpt minecraft, vill gärna ha nån att spela med eftersom att jag nu sitter och kär på en server med barn under 12... Skulle vara riktigt roligt att få vara med
Heter EatenMoth72 på minecraft (och andra spel)
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kille, 22 här!

Jag faller in och ut med mitt Minecraft-spelande och just nu är jag inne i en Minecraft-fas igen, så jag tittar gärna in och beundrar alla andras byggen medans jag bygger en ler-hydda

Har samma nick in-game !

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av EatenMoth72:

Är 18 år och har precis köpt minecraft, vill gärna ha nån att spela med eftersom att jag nu sitter och kär på en server med barn under 12... Skulle vara riktigt roligt att få vara med
Heter EatenMoth72 på minecraft (och andra spel)
Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av LeafBox:

Kille, 22 här!

Jag faller in och ut med mitt Minecraft-spelande och just nu är jag inne i en Minecraft-fas igen, så jag tittar gärna in och beundrar alla andras byggen medans jag bygger en ler-hydda

Har samma nick in-game !

Välkommna!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

är serven nere eller

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Nej servern ska vara uppe vad får du för meddelande Niklas när du försöker gå in på servern?

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Finns lite funderingar kring att gå över till Tekkit eller Feed the beast vad tror ni?

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Tjosan!

Jag och polaren är lite småsugna på att börja lira lite casual minecraft igen! Vi är båda runt 20 år samt trevliga spelare!

Vi nickar fallQy och Bishop_The_Swede.

Ses på servern!

Visa signatur

fallQy @EUW, failQy @EUNE

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ac3R:

Hejsan!

Vi har hyrt in oss på en Minecraft server ifrån Vilayer.com som har riktigt bra ping och är öppen 24/7 Söker även lämpliga admins!.

IP till servern: 5.39.70.223:25655

Admins på servern
Stoltish (Jag Ac3r)
Fluxis
Func7

Mumble server uppe! stoltgaming.mumble.com Port: 5789

Just nu kör vi bara vanlig Survival

Tidigare haft en Dayz Server: http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

Vi har kört servern i ett par dagar nu och allt fungerar bra så vi skulle vilja få in lite bra folk på servern. Vi söker inte att få en server som ska bli över full av otrevliga 15 åringar bara för det ska vara många spelare på den. Ser hellre att det är 10 stycken spelare som kan sköta sig och vara allmänt trevliga och sitta på skype och lira lite och snacka skit.

Teamspek server kommer att komma

Vi ser helst att personerna på servern är över 18 år (Dock inget krav)

Lägg till mig på skype för mer info - Skype: stoltish

Vi spelar mest på kvällarna men händer även att vi spelar på dagarna.

Dra iväg ett PM eller skriv i tråden om ni skulle vilja Joina.

Skrev ett PM till dig om att jag är vääääldigt intresserad utav att joina!
Men skriver här också och lägger skriver lite om mig själv.
17 år gammal inom 5 månader, beter mig moget, respekterar andra fullt ut, behandlar alla lika, spelar rättvist, håller mig till det som är mitt, griefar inte, alltså jag är en seriös survival spelare.
Hoppas man kan joina!
Minecraft ingame namn : dinneman

Visa signatur

Beasten : Intel Core i7 4790k [<->] MSI Geforce GTX 780 [<->] ASUS Z97-A ATX [<->] 16GB Corsair Vengeance Gold Pro 1600Mhz [<->] be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulär [<->] Samsung Evo Basic 250GB SSD [<->] 1TB WD Blue HDD [<->] Cooler Master Hyper 212 Evo Processorkylare [<->] Fractal Design Define R4 [<->]