Permalänk
Medlem

Kontor Chassi för MicroATX

Letar efter ett kontor chassi till min nya dator...

Storlek: MicroATX (fyra expansionskort )

Egenskaper:

Blank metall på insidan för skydd mot elektrostatiska urladdningar. Målade insidor orsakar höga nivåer av elektrostatiska laddningar, ej målad metall är bättre då det finns möjlighet att utjämna laddningarna.

Storlek är av betydelse men möjligheten att kunna modda in luftfilter är av högre grad. "Desktop", "Tower" eller "Slim" är valfritt.
Behöver ha plats för en 5,25 tums enhet en CD/DVD/Blu-Ray brännare. Minst två 3,5 tums hårddiskar.

Utöver detta så skulle jag villa ha personliga åsikter över chassin som ni själva äger, som passar in på mina specifikationer.

Permalänk

Jag förslår detta http://www.inet.se/produkt/6901533/silverstone-precision-ps07...

Det kommer med 2 fläktar, du kan stoppa in 3 hårddiskar till och det har ett minimaliskt utseende

Visa signatur

ASUS B350 PRIME PLIS, AMD RYZEN 1600 (OC 3.8 GHz), ANTEC KÜHLER H2O 1220 (med 2 Noctua NF-F12), EVGA GTX 970 ACX 2.0 Superclocked, HYPERX 8GB DDR5, Fractal Design Define S, Seagate 1TB,
A-DATA SSD SX900-Series 128GB, Fractal Design Silent Series R2 140mm x3

Permalänk
Medlem

Föreslår i princip valfritt m-atx från Lian-li, underbar tillverkare.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Vet inte vad du anser om storleken, men kolla in Lian Li´s kommande låda: PC-V358

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |