Varning utfärdas för SweBurn!

Permalänk
Medlem

Varning utfärdas för SweBurn!

VARNING UTFÄRDAS FÖR SWEBURN!
http://www.sweburn.com

Mängder med folk som inte fått varorna dom beställt, företaget svarar inte och varorna kommer inte.
VAD NI ÄN GÖR SÅ BESTÄLL INGET FRÅN DETTA FÖRETAGER MER !
Prisjakt är informerade!!!

Trasig capsrubrik åtgärdad.
Permalänk
Inaktiv

Kollade på omdömena på Prisjakt, har de varit bra tills för ett halvår sedan?

Permalänk
Medlem

Jaha? Mängder av folk säger du? Ett 10-tal omdömen på prisjakt? Mja, kanske kan vänta lite längre innan vi tar fram galgen? Jag har handlat av dem flera gånger, med halvlånga hanterings- och leveranstider...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Inaktiv

väldigt segt och lång hantering och leverans, men funkat alltid, senaste beställningen gjordes 12-sep, kom fram 26-sep

Permalänk

Jag lade en beställning för ca tre veckor sedan och fick varorna denna veckan. Extremt långsam frakt.
Jag mailade dom tre gånger eftersom det dröjde så länge. De har inte svarat på något av dom.

Visa signatur

Dell XPS 9510, LG OLED48CX

Permalänk
Medlem

re

Skrivet av fizzdan:

Jaha? Mängder av folk säger du? Ett 10-tal omdömen på prisjakt? Mja, kanske kan vänta lite längre innan vi tar fram galgen? Jag har handlat av dem flera gånger, med halvlånga hanterings- och leveranstider...

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, MÄNGDER MED FOLK, jag talar då givetvis inte bara om dom på prisjakt som blivit lurade, jag har flertalet kompisar som beställ och som heller inte fått sina varor, vissa av dom har väntat i flera veckor.
Hur många tycker du skall bli lurade innan man slår igen dörren för dom kriminella?

BARA UNDRAR???

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jersey:

Ja, MÄNGDER MED FOLK, jag talar då givetvis inte bara om dom på prisjakt som blivit lurade, jag har flertalet kompisar som beställ och som heller inte fått sina varor, vissa av dom har väntat i flera veckor.
Hur många tycker du skall bli lurade innan man slår igen dörren för dom kriminella?

BARA UNDRAR???

Verkar som någon är ute på ett korståg här?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Avstängd

Har folk inget tålamod idag? Jeez...

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jersey:

Ja, MÄNGDER MED FOLK, jag talar då givetvis inte bara om dom på prisjakt som blivit lurade, jag har flertalet kompisar som beställ och som heller inte fått sina varor, vissa av dom har väntat i flera veckor.
Hur många tycker du skall bli lurade innan man slår igen dörren för dom kriminella?

BARA UNDRAR???

Nu lugnar vi ner oss ett par hekton. Ingen kommer att lyssna på någon som ställer sig mitt i Stockholms centrum och vrålar att jorden går under.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

re

Skrivet av LemonIllusion:

Nu lugnar vi ner oss ett par hekton. Ingen kommer att lyssna på någon som ställer sig mitt i Stockholms centrum och vrålar att jorden går under.

Nä, det är klart, det är ju inte dina pengar det handlar om, och nu talar vi ju om större summor här!

Permalänk
Medlem

Används ens dvdr skivor idag?

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Skrivet av Jersey:

Nä, det är klart, det är ju inte dina pengar det handlar om, och nu talar vi ju om större summor här!

Om man handlar dyra saker, känns det inte säkrare att handla från en etablerad e-handel? Även om det kostar några tior mer?

Jag handlar alltid av någon av dom större nordiska e-butikerna som jag vet har bra kundservice och där paketsökning ingår i tjänstekatalogen. Om man är osäker så kan man kolla om butiken är certifierad med Trygg E-Handel.

Om man är osäker så handla på faktura istället för direktbetalning, så ligger du inte ute med massa pengar i onödan heller.

Permalänk
Skrivet av Jersey:

Nä, det är klart, det är ju inte dina pengar det handlar om, och nu talar vi ju om större summor här!

seriöst: fakturera mig, paypal, safesale från handelsbanken.
vi snackar då inte tradera/blocket att man ska föra över pengar till något anonymt bankkonto, utan säkra alternativ. hur har dina polare blivit blåsta ? hur har dom betalat?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av fizzdan:

Verkar som någon är ute på ett korståg här?

Skickades från m.sweclockers.com

Haha ja det värsta är ju, men den enda som deltar är han själv.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonatan80:

seriöst: fakturera mig, paypal, safesale från handelsbanken.
vi snackar då inte tradera/blocket att man ska föra över pengar till något anonymt bankkonto, utan säkra alternativ. hur har dina polare blivit blåsta ? hur har dom betalat?

Svar JA, dom flesta av dom, företaget har till och med kopplat ur telefonen "numret finns inte ens längre får man till svar".
Om inte detta låter allvarligt så vet jag inte hur långt kunder är beredda att gå, väntar folk först på att Polisen skall börja utreda och media skriver en helsida ...eller hur långt skall det gå innan folk reagerar, jag har blivit lurad/blåst ett antal gånger till och med av företag som Dustin, som skickar använda varor som inte ens är nya, jag tycker det är fördärvligt att man inte kan lita på någon längre, och är redigt trött på det, därav min skarpa ton.

Permalänk
Medlem

re

Skrivet av Lifooz:

Haha ja det värsta är ju, men den enda som deltar är han själv.

Småbarn och troll skall sova vi denna tiden.

Permalänk

Var det inte en tråd om den här butiken igår där någon länkade till ett forum där dom sa att dom höll på att flytta eller något liknande?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jersey:

Småbarn och troll skall sova vi denna tiden.

Då kanske du ska gå och lägga dig så att vi kan ha en vettig diskussion i morgon.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk

Om du bara lugnar ner dig och berättar, hur vet du att du har blivit lurad? Hur vet du att "MÄNGDER" med folk har blivit lurade? Sättet du skriver på så är det mest dig som det lyser troll runt, ta ett par minuter och skriv ner vad du vill få sagt så kan vi få igång en diskussion efter det.

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Skrivet av Jersey:

Svar JA, dom flesta av dom, företaget har till och med kopplat ur telefonen "numret finns inte ens längre får man till svar".
Om inte detta låter allvarligt så vet jag inte hur långt kunder är beredda att gå, väntar folk först på att Polisen skall börja utreda och media skriver en helsida ...eller hur långt skall det gå innan folk reagerar, jag har blivit lurad/blåst ett antal gånger till och med av företag som Dustin, som skickar använda varor som inte ens är nya, jag tycker det är fördärvligt att man inte kan lita på någon längre, och är redigt trött på det, därav min skarpa ton.

det hela handlar ju om HUR dina polare har betalat. vilka alternativ är inte säkra ?
samma sak med Dustin har du köpt något som sen visar sig vara använt så bara sända tillbaks kräva pengarna tillbaks, lurad på pengar är du först när inga alternativ inte finns. ja förstår att du är upprörd men du borde läsa på lite om hur man betalar/köper prylar Säkert på internet.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Finns en snarlik tråd på fb där någon uttrycker sig liknande ts, slutade iaf med att hans mailsvar var att dom flyttade.

Permalänk
Geeks
SweClockers