Red Orchestra 2: Rising Storm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nilzohn:

Nej då, jag har ett tiotal i min favoritlista som brukar vara fyllda när jag spelar (ca 21-tiden och framåt). De flesta är tyska eller brittiska.

Kan återkomma framöver vilka jag kör.

Det hade vart nice:)

Ser nu att antalet spelare har ökat, dock finns det inte en enda Svensk server tråkigt nog Skyttegrav är stendöd.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Det hade vart nice:)

Ser nu att antalet spelare har ökat, dock finns det inte en enda Svensk server tråkigt nog Skyttegrav är stendöd.

Skyttegrav har varit tom de sista veckorna, men just nu är den halvfull. Kan kanske att ha att göra med att det tydligen är free2play för RO2/RS i helgen.

Här är mina favoriter:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1819069...

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Nilzohn:

Skyttegrav har varit tom de sista veckorna, men just nu är den halvfull. Kan kanske att ha att göra med att det tydligen är free2play för RO2/RS i helgen.

Här är mina favoriter:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1819069...

Ja sorry har inte varit aktiv med att fixa server... men nu när jag uppdatera den och slängde in på att köra Rising storm kampanjen så har den gått igång själv och har varit full hela dagen.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Geeks Gaming

Heheh va inne och kolla lite stats från servern... har suttit folk på den enda sedan jag starta upp den igen och nu har den varit full sedan halv 11

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Skyttegrav.se Pacific Campaign Ranked Realism
95.130.64.245:7777

NU är det ju full fart på den där Precis börjat komma igång med Rising Storm väldigt svårt att lära sig allt men tycker det är kul lite mer utmaning en samma gammla run and gun pew pew.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Jag och polarn lirade lite nu han har spelat en hel del RO2, Jag är nybörjare men fan vad kul och intensivt det blir när man väll kommer igång lite smått det må vara ''långsamt'' men det är intensivt och känns tillfredsställande att få kills och killsen är ju bara en liten del av matchen också,får Company of Heroes+Arma+MoH:Pacific assualt vibes när man lirar!

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av _tekken_:

Jag och polarn lirade lite nu han har spelat en hel del RO2, Jag är nybörjare men fan vad kul och intensivt det blir när man väll kommer igång lite smått det må vara ''långsamt'' men det är intensivt och känns tillfredsställande att få kills och killsen är ju bara en liten del av matchen också,får Company of Heroes+Arma+MoH:Pacific assualt vibes när man lirar!

Ja det är extremt kul när man är några som sätter sig in i det och verkligen spelar de.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Köpte spelet men kan inte hitta några servers på browsen.. verkar som andra har det problemet också men ingen lösning har fungerat. Någon som är insat och vet om Tripwire har en lösning?

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Köpte spelet men kan inte hitta några servers på browsen.. verkar som andra har det problemet också men ingen lösning har fungerat. Någon som är insat och vet om Tripwire har en lösning?

Jag jag ingen indirekt lösning men har du testat att lägga till en Server via Steam egna Server list, där kan du lägga till ett IP till en viss Server sedan använda Gametracker/Game-monitor för hitta populära servers.

Jag vet kanske inte är optimalt men kanske funkar tillsvidare.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Jag jag ingen indirekt lösning men har du testat att lägga till en Server via Steam egna Server list, där kan du lägga till ett IP till en viss Server sedan använda Gametracker/Game-monitor för hitta populära servers.

Jag vet kanske inte är optimalt men kanske funkar tillsvidare.

Läste lite på olika forum och tydligen så funkade det idag för de flesta. Testade och visade sig att det funkade idag grymt spel

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet att få ihop nått litet Sweclockers gäng att lira detta gryma spel med?

Har spelat Ca35h nu och fått ett litet hum om spelet lär mig nya saker fortfarande men jag tycker det är lite tomt om folk ibland synd att Skyttegrav.se servern inte är så populerad det är bra Ping på den annars vet inte varför mer folk spelar på den servern.

Tänkte vi kanske kunde samla några lugna och mogna casual l spelare,vet inte om nån är intresserad av det direkt?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Enda anledningen jag inte spelar på SG-servern längre är att jag vill spela Classic (SG kör precis som absoluta majoriteten Realism).
Classic är RIKTIGT bra nu efter patchen för ett par veckor sedan.

Men om ni är några stycken som kommer igång så är det klart att jag prova på SG igen!