Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Håller med om public online det är fan ospelbart, alla jävlar har ju alla vapen fullt moddade bilar man har ju inte en chans i ett enda race eller nåt annat.

Sen public freeroam är ju också ett skämt, betala $100 för varje gång man ska välja friendly. Sen när man ska råna en butik ja då måste man ut ur friendly mode å då är man död fortare än man hinner blinka.

Kör enbart private sessions nu och är inga vänner online spelar jag golf tills jag blir less :/

Synd jag gillar spelet annars men det suger verkligen med alla idioter som "fuskar", exploit=fusk i detta fall. Allt som ger dig en fördel över någon annan på ett sätt som inte hör till spelet är fusk.........

Jaha då måste man lämna skiten igång inatt då den vägrar spara eftersom molnlagringen ligger nere, har ju lvlat 3 lvlar drygt......suck :/

EDIT: Spelade in en av alla rundor Golf som blivit idag, är långt ifrån bra men roligt som fan är det i alla fall t.o.m. när man inte hittar nån att spela med
NzCzFtJU-VY

Nog var det rörigt i början men nu tycker jag allt är väldigt logiskt.
Brukar skifta mellan invite och freeroam beroende på vad jag ska göra, tex vissa uppdrag då man behöver vara flera så får man helt enkelt starta i GTAO och snabba sig iväg till uppdraget men om jag bara vill glida runt i lugn och ro så brukar jag köra invite så man slipper trolla bort alla uttråkade personer som ska försöka döda en.

Skicka ett PM på ditt PS3 nick om du vill köra på invite only dvs en mer rpg vänlig session.

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: Fractal Define R6 Kyling: Corsair h150i Pro 360 Cpu: 9900k
Mb: Gigabyte Aourus Master z390 Gpu: 1060 6gb
Ram: 16gb Gskill Trident Z Psu: Seasonic focus+ 750w gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamesWayne:

När jag hör folk skrika, trots att man säger åt dom så tar jag av mig mina ps3lurar, lägger dom vid datorn, sätter på musik och vrider upp volymen. Det värsta som finns när folk gapar jämt och ständigt.

Jag får spela utan ljud dock men hellre det.

Höll också på att få flippen ett par gånger pga alla som skrek i chat, men hittade tillslut inställningen som fixar det.
Under select-knappens meny kan man välja att ändra chatinställningarna mellan crew, vänner, Crew + vänner, ingen eller alla.

Permalänk
Medlem

Någon som är i behov av ett crew på xbox 360? Jag och en kompis startade ett crew för några dagar sedan som heter GrandTheftStockholm och skulle gärna ha flera att köra med! vi har skype och kan snacka i xbox live party. Vi gör allt ifrån köra race, Free roama, missions, survivals och allt som går att göra i
princip (vi har även funderat på att köra en fight club ifall många joinar där det är som en deathmatch fast man får inte använda vapen).

http://socialclub.rockstargames.com/crew/grandtheftstockholm tryck på länken och sen joina!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chreds:

Höll också på att få flippen ett par gånger pga alla som skrek i chat, men hittade tillslut inställningen som fixar det.
Under select-knappens meny kan man välja att ändra chatinställningarna mellan crew, vänner, Crew + vänner, ingen eller alla.

Fan vad bra. Har letat efter en sådan funktion. Tack.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk

En sak jag saknar starkt i GTA:O är ifrån SP kampanjen när man hoppar och trycker på B i luften (I 360 iallafall)
Älskar att springa mot en bil i hög fart och smälla in i rutan eller mot ett staket/ner för en kulle

Visa signatur

450D / 50D, 30 1.4, 50 1.8, 90 2.8, 70-200 4 IS

Permalänk

Jag fattar inte en sak, jag har gått in o joinat lite olika crews på min social club sida (på nätet) , hur många kan man vara med i max?

Och sen, ingame, så syns inget?! Varför?

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

Letar efter någon eller några att lira med på Xbox 360, är rank 22 eller något liknande, 21 år gammal och snackar helst via Teamspeak eller Skype.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Jag fattar inte en sak, jag har gått in o joinat lite olika crews på min social club sida (på nätet) , hur många kan man vara med i max?

Och sen, ingame, så syns inget?! Varför?

Vet inte maxgränsen men du kan bara ha ett aktivt som du sätter via http://socialclub.rockstargames.com/crews

Gå in på det crew du vill ha aktivt, tryck på SET AS ACTIVE CREW.

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk

Någon som har lust att lira lite GTA på PS3? Adda HaxJaxs och sedan Kentan911 på Skype

Permalänk
Medlem

Finns det nåt crew för xbox som är aktiv? Är medlem i Sweclockers, men verkar inte vara så aktivt där?

Har inte spelat så mycket än, level 7 typ men skulle kanske vara kul och göra lite uppdrag och sånt med några hyffsat seriösa. Har inte exakt koll på allt man kan göra än. Är 27 år, så vore kul med folk över 18 iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av '[sic:

;14006312']Nog var det rörigt i början men nu tycker jag allt är väldigt logiskt.
Brukar skifta mellan invite och freeroam beroende på vad jag ska göra, tex vissa uppdrag då man behöver vara flera så får man helt enkelt starta i GTAO och snabba sig iväg till uppdraget men om jag bara vill glida runt i lugn och ro så brukar jag köra invite så man slipper trolla bort alla uttråkade personer som ska försöka döda en.

Skicka ett PM på ditt PS3 nick om du vill köra på invite only dvs en mer rpg vänlig session.

Skickar ett PM.

Har ett riktigt bra "spelkompisgäng" men "tyvärr" är dom flesta "jänkare"(dessa tidszoner ) så det blir ju helt galet sena nätter :(. Kan ju vara kul å få spela mer på normala tider. Kanske kan få med en Engelsman och eventuellt en Holländare so vi då i alla fall blir 4st som är perfekt för missions, hoppas engelska går bra.

Visa signatur
Permalänk

Rätt soft cheat ändå har tjänat strax under 3 miljoner bara på att sälja bilar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av albindubech:

Rätt soft cheat ändå har tjänat strax under 3 miljoner bara på att sälja bilar.

http://www.youtube.com/watch?v=sqtc6d_FEs8

Kan tänka mig att det är ett rätt "soft" sätt att bli bannad på.........

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av krrjon:

Kan tänka mig att det är ett rätt "soft" sätt att bli bannad på.........

helt klart 100% ban på

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Skrivet av krrjon:

Kan tänka mig att det är ett rätt "soft" sätt att bli bannad på.........

Skrivet av Sneaky_rhino:

helt klart 100% ban på

Inte bannad än iaf.
Kan dock hålla med om att det ser åt helvete skumt ut när man går in på min profil och ser att jag har tjänat 2,8 miljoner på att sälja bilar haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av albindubech:

Inte bannad än iaf.
Kan dock hålla med om att det ser åt helvete skumt ut när man går in på min profil och ser att jag har tjänat 2,8 miljoner på att sälja bilar haha

Jag tycker det är synd att man bara kan sälja en bil per dygn det blir segt som fan, speciellt om man inte spelar public så tar det tid att tjäna pengar. :/
Vill man utnyttja detta(med stor risk för en Ban) men samtidigt känna att det "enda" man fuskar med är att korta tiden, så kan man ju alltid stjäla en ny bil varje gång. Jag försvarar inte fusket men jag tycker en bil per "dygn"/48min är på tok för lite

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tjena!

Precis börjat med GTA V och tänkte nu sätta igång med lite GTA Online. Dock känner jag inga som har spelet till xbox så tänkte kolla om det finns lite folk här som är sugna? Ser massa filmer på youtube där folk verkar ha skitroligt när man har någon att spela med..

Adda Kimbokub på skype och xbox live

Permalänk
Medlem
Skrivet av albindubech:

Inte bannad än iaf.
Kan dock hålla med om att det ser åt helvete skumt ut när man går in på min profil och ser att jag har tjänat 2,8 miljoner på att sälja bilar haha

Inte för att vara sån men jag hoppas verkligen att Rockstar bannar folk för sådant :/

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk
Avstängd

Rockstar sa ju att vi som var med första veckan online skulle få 500.000 som plåster på såren. Är det någon som fått dom?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk

Nix, inget..
Tycker dock att det är orättvist ändå, dom som inte kom in i spelet den veckan får ju inget

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

har inte heller fått något.

Skrivet av quattro-2.6:

Nix, inget..
Tycker dock att det är orättvist ändå, dom som inte kom in i spelet den veckan får ju inget

Men var det inte så att de som spelat den veckan får pengar?

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem

Söp mig redlös i en polares lägenhet å då jag svimmade så klonades min karaktär. När jag sen kom tillbaka till lägenheten så började "klonen" attackera mig vilket resulterade i att jag fick storstryk å dog då man inte kan försvara sig inomhus......
Detta på Xbox-versionen.

Länkar till bilderna på socialclub.
http://rsg.ms/1djR5zm
http://rsg.ms/1djSfuJ

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Lakanman:

Rockstar sa ju att vi som var med första veckan online skulle få 500.000 som plåster på såren. Är det någon som fått dom?

Alla som spelar GTA Online under oktober kommer få 500k, detta "stimulus package" kommer om en vecka när Rockstar släpper nästa title update.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 l Nätdel: EVGA Supernova G2 750W l Moderkort: ASUS Z97-A
Processor:
Intel Core i5 4690K l RAM: A-Data 16GB l Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G
SSD: Samsung EVO 250GB l Hårddisk: Toshiba 2TB l OS: Win 10

Permalänk
Medlem

Typiskt Rockstar och aldrig håll det dom säger.

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem

Det här är väl det mest "extrema" pop-ins jag haft på PS3, PSN-version av GTA V på original 320GB disk PS3 slim. Annars har jag inte alls mycket pop-ins på PS3, det är betydligt värre på Xbox efter uppdateringen före den sista hette den 1.03 tror jag?

Hade inte en enda pop-in på Xbox innan den uppdateringen å nu är det hela tiden.

På PS3

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det någon som är grym på logo-designverktyget?

Har gjort en logga jag är jävligt nöjd. Problemet är dock att den är gjord av en massa smådelar och jag behöver flytta ner hela loggan. Så den hamnar centrerat. Hjälp. Håller på att bli vansinnig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av krrjon:

Söp mig redlös i en polares lägenhet å då jag svimmade så klonades min karaktär. När jag sen kom tillbaka till lägenheten så började "klonen" attackera mig vilket resulterade i att jag fick storstryk å dog då man inte kan försvara sig inomhus......
Detta på Xbox-versionen.

Fy fan vad grymt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Fy fan vad grymt!

Det var ju en liten överraskning att blandningen av whisky och öl "klonade" mig, enda gången det hänt(än så länge i alla fall )

Klonen blev ju inte direkt perfekt om man säger så........vad som hände ansiktet det vette sjutton

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Råkade "snubbla" över ett öppet elskåp.....

Nytt larm? "Den nya uppfinningen osynlighetslarmet testat bland allmänheten och det är 100% nöjda kunder......."

Visa signatur