Permalänk

Preorder ifrån G2A

Hej!
Jag var en av dom som dumt nog förbeställde BF4 ifrån G2A istället för Mexiko men men vad ska man göra.
Jag undrar om det finns någon annan som har gjort likadant och fått sin nyckel? eftersom min inte har kommit ännu.

Permalänk
Medlem

g2a är väl samma som fast2play? ... ingen nyckel från fast2play och dessutom ligger sidan nere.. ser bra ut.

från fast2play facebook:
"Bästa Kunder! Vi flyttade till nya servrar sista natten. Vi ber om ursäkt för de besvär detta har orsakat.
Battlefield 4 skickas fortfarande ut - flera av er har redan fått sina nycklar, några måste vänta lite längre, men alla bör få dem idag."

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Skrivet av pi:

g2a är väl samma som fast2play? ... ingen nyckel från fast2play och dessutom ligger sidan nere.. ser bra ut.

Yes, jag tror att det är samma sak men gött och höra att det inte bara är jag som inte har fått någon nyckel. Du har inte kontaktat kundservice om det finns någon sådan på dessa sidor?

Permalänk

Okej! tackar för informationen.

Permalänk
Medlem

Jag har beställt av G2A. De har två typer av BF4 (tre med Polen-versionen). En som är för EU och en som är global och med China rising. Den som är global har dom skickat ut nycklarna för och EU-versionen ska komma innan midnatt ikväll. Premium kommer imorgon.

Har haft en hel del med dem att göra och de är verkligen pålitliga.

Permalänk
Skrivet av Idiotech:

Jag har beställt av G2A. De har två typer av BF4 (tre med Polen-versionen). En som är för EU och en som är global och med China rising. Den som är global har dom skickat ut nycklarna för och EU-versionen ska komma innan midnatt ikväll. Premium kommer imorgon.

Har haft en hel del med dem att göra och de är verkligen pålitliga.

En räddare i nöden! Börjar bli lite otålig nu eftersom man tydligen kan få igång spelet med VPN

Permalänk
Medlem

Dom verkar ha gjort om lite nu. Samtliga versioner som har china rising inkluderat skickas ut omgående. De som endast är BF4, utan china rising ska få dem inatt.

Permalänk
Medlem

Fick precis nu min premium-nyckel. Gissar på att samtliga nycklar, för samtliga versioner skickas ut nu strax.

Permalänk
Medlem

Jag har fortfarande inte fått min beställning
Battlefield 4 + Premium Medlemskap (Premium Edition) EA Origin Key Förbeställning

Hoppas den kommer snart så man hinner förladda innan det är dags imorgon.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem
Skrivet av Idiotech:

Fick precis nu min premium-nyckel. Gissar på att samtliga nycklar, för samtliga versioner skickas ut nu strax.

Vet du om man får nyckeln direkt om jag beställer nu?

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Det ser ut att vara instant delivery på samtliga nu så det bör vara lugnt.

Permalänk
Medlem

Inte direkt då jag inte fått mina nycklar än iaf, första gången jag beställer på G2A.. och mja

Beställde för 2 veckor sedan men inget än och nu är det efter 10 när de sa att nycklarna skulle komma ut.

Visa signatur

<<< Ryzen 5800X w/ CM ML240R RBG w/ 2x Noctua 120mm - ASUS B550-PLUS Prime - MSI RX6650XT 8GB - Kingston 32GB 3600Mhz DDR4 RBG - 2x1TB M.2 SSD, 2x500GB SSD 2.5" - Fractal Design 750W Silver >>>

<<< Fractal Design Define C Tempered Glass + 1x 120mm + 2x 140mm Fractal Fans >>>

Permalänk
Medlem

bara å vänta på de där mailet, va ska man göra under tiden, koka kaffe så man orkar vara vaken å vänta på nyckeln tro.. haha

Permalänk
Medlem

Fått min nyckel till BF4 China men inte min premium än...

Visa signatur

| Intel i7 10700K | Gigabyte RTX 3090 Waterforce |
| 32gb Ram | 250gb 970 EVO & 1TB 860 Evo |
| Acer Predator 34" 120hz G-Sync 3440x1440 |

Permalänk
Medlem

Körde på denna sida med kortbetalning, gick mycket bra!
Stod något om att de skulle ringa upp mig och bekräfta mitt nummer vilket verkade konstigt, men de gjorde de aldrig.

+ Koden fick jag 10 min efter genomför köp.
+ Smidigt med en liten chat där man kan ställa evt frågor.
+ 337,80 sek ist för 599:- via Origin och man slipper trasslet/osäkerheten med proxy.

Rekommenderas!

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Ingen nyckel från f2p..

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Medlem

Kanske inte rätt tråd, men någon som beställt från cjs-cdkeys? Får bara ett felmedelande och att jag ska vänta på att de ska manuell godkänna innan jag kan hämta mina keys.

Visa signatur

3700x - NH-D15 - GTX 1080 - Tomahawk MAX - 16GB 3200Mhz - 1TB M.2 - 500GB SSD - RM750x - Define S - 2X AOC 24G2U

2600k - R7 240 - Z68-UDH-B3 - 16GB 1866Mhz - 250GB SSD - 4TB HDD - Focus+ 750

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurfeNn:

Ingen nyckel från f2p..

Samma här, beställde för ca 2 tim sen, verkar vara något konstigit med deras servrar, fick 10 likadana mail på rad ( orderbekräftelser), får hoppas att det dyker upp under dagen imon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nonian:

Samma här, beställde för ca 2 tim sen, verkar vara något konstigit med deras servrar, fick 10 likadana mail på rad ( orderbekräftelser), får hoppas att det dyker upp under dagen imon.

Beställde för en månad och två dagar sedan. GG.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk

Ja, nu när spelet har kommit ut och man kan kolla tillbaka på G2A som butik så tycker jag att det är en väldigt smidig och trevlig internetbutik. Fick mina nycklar dagen innan release vid 16-17:00 efter att jag haft en aktiv konversation med kundtjänst när nycklarna skulle komma. Väldigt samarbetsvilliga och inte tala om att dom är grymt billiga!
Rekommenderas!