Tävla och vinn datorsystem med Fractal Design och Dustin PC

Permalänk
Medlem

This is how I roll:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaospassageraren:

Snarare din samling av din familjs urdruckna spritflaskor.

Att du ens skriver detta säger nog mer om dig än mig.
Är ledsen om du har haft en dålig uppväxt men att ta ut aggression på mig löser inga problem.
Ha en trevlig kväll.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av H4nsson:

Man måste inte vara pundare bara för att man är gamer

Eh snarare att man har opererat korsbandet för ett tag sen och försöker halv sluta med piller endå ;)!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Cool häst

Visa signatur

2500k @ 4Ghz - H80 | GTX 970 DCII | 8 GB ram
Qpad MK-50, Qpad 5k, Qpad QH-85, Qck+
voff | voff voff

Permalänk
Medlem

Självklart förbereder man spelhösten med lite single malt och Oculus Rift.

Visa signatur

CPU AMD Ryzen 9 5950X GPU Gigabyte RTX 4090 RAM G.Skill Trident Z Neo 32GB 3600MHz CL16
MOBO Asus ROG Crosshair VIII Hero CHASSI Fractal Design Define 7 Compact SKÄRM LG UltraGear 27GN950
SSD Corsair Force MP600 2TB PSU Corsair HX 1200W

Permalänk
Medlem

Pimpad och pimpad vet jag väl inte, bytte ut skrivbordet mot ett barbord så att man kan stå upp och spela ibland, mycket uppskattat av ryggen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaospassageraren:

http://i.imgur.com/zruviko.jpg?1?1934

Usel kvalle beror på neddragen rullgardin och tänd lampa. Lev med det.

Väggarna pryds av två vackra affischer från Kommunistiska Partiets ungdomsförbund RKU. Även chassits sidopanel agerar hem åt klistermärken från inte bara RKU, utan också från (V), fAåA (förbundet Allt åt Alla), samt Wapiti!

Ser att du anger din plats till Saigon. Är du säker på att det inte borde stå Pyongyang?

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag

När man sitter vid denna datorn får man inte ha bråttom. Därför har jag laddat upp med gitarren och dragspelet som kommer användas under väntetiden och lite härlig hårdrock från Tenacious D medans man spelar på datorn. BF4 är kräver nog mer en dubbelt av prestandan jag har så det blir BF2 istället.

CPU: Intel dual core Pentium D 820 2,8 GHz
GPU: NVIDIA GeForce GT 220 (1024 MB)
RAM: 1GB DDR2 x4 (4GB totalt)
Elgitarr: Ibanez GRG121-EX
Dragspel: Hagström Rosita

(De 2 sista va lite på skämt)

Permalänk
Medlem

Nördhörnan

Här är min nördhörna med diverse pågående projekt.

Permalänk

Underbart att man då gjort om i hörnan idag ^^

Edit såg att den första bilden va jävligt mörk efter uppladdning så här e en ny :3

Visa signatur

Stationära: ASRock Z87 Extreme4 ATX - Intel Core i5 4670K - Crucial Ballistix Sport 16GB - Gainward Gtx 760 2GB - Fractal Design Integra R2 650W - Nzxt Phantom 410

Permalänk

http://i.imgur.com/rNeCy0h.jpg

Klistrat ihop lite för att jag kommer nog förflytta mig några meter;)
Mjölk+Juice best combo for gaming!

Nyinflyttad men men

Visa signatur

Less is more

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Ser att du anger din plats till Saigon. Är du säker på att det inte borde stå Pyongyang?

Ja, jag är rätt säker på det. Iofs är Saigon också felaktigt då Vietnam styrdes av fascister liksom alla andra försök till kommunism, förutom möjligtvis Cuba och Venezuela.

Skrivet av Vejk:

http://i.imgur.com/wQbuHoj.jpg

Pimpad och pimpad vet jag väl inte, bytte ut skrivbordet mot ett barbord så att man kan stå upp och spela ibland, mycket uppskattat av ryggen.

Mycket vacker bild på Krunegård!

Skrivet av flox:

Att du ens skriver detta säger nog mer om dig än mig.
Är ledsen om du har haft en dålig uppväxt men att ta ut aggression på mig löser inga problem.
Ha en trevlig kväll.

Vad bra, då behöver du ju inte vara ledsen alls! Ha en trevlig kväll du med.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gissar på morgondosen eller?

Permalänk

Är det inte okej att jag har en bild på datorhörnan, en på tvn och en på soffan? Fixar det isåfall!

Visa signatur

Less is more

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.falcon:

http://i.imgur.com/xB96DZb.jpg

Underbart att man då gjort om i hörnan idag ^^

Synd att man inte ser något av det bara. ^.^

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

''Varför går det så sakta pappa?!''
Laddar för helgen med bra sällskap och lite snacks!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tollen:

''Varför går det så sakta pappa?!''
Laddar för helgen med bra sällskap och lite snacks!
http://i42.tinypic.com/k3r8md.jpg

Edit: Lappen syns liiiite!

Permalänk

Coolio

Så sjukt mycket hårdkärna!

Permalänk
Medlem

Farsans datorhörna ;)? han kör ju med volvo tangentbord tydligen

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Goody's Hörna

min hörna

inklämd i hörnet brevid kylskåpet i köket med frugan på datorn sin vid köksbordet bakom, hennes dator är i klumpigaste laget.
lägg märke till det meterlånga Gamestop kvittot på kylen lämnade in spel för ett värde av lite över 3k

Visa signatur

Dator: Goodbody's Node
Kringutrustning: Samsung SyncMaster BX2331 24" LED 1080p, Logitech C910 Pro Webcam, Corsair Vengence K90, Mionix Naos 5000, Roccat Taito mousemat

Permalänk

Fan...

Har ju inget att skriva på eller med... Kan jag filma lite kort?

Permalänk

Jädrans vad svårt det var att få till en bra bild då! Panorama lät som en bra idé men nej, bara nej. Så här har ni ena hörnet av min nerdcave, där jag sitter varje natt och skriker på folk som snipprar mig från en buske 1000 meter bort. Och ja, det är fullt med neonljus överallt, fick 30-årskris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Gissar på morgondosen eller?

Haha, precis. Har inte ens inhandlat för helgen än.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=553013751445008&set=a....

min hörna. kaninen ville inte medverka så jag klickade upp en annan blild på honom.

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.5GHz med Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Maximus VI HERO | ASUS STRIX GeForce GTX 1080Ti | EVGA Supernova 1000W | 500GB 850 EVO | Cooler Master Cosmos II | Corsair Vengeance PRO 1866MHz 16GB | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Spelhörnan, önskar jag hade en vettig dator att spela på!

Edit:
Jag anser att städat och stilrent är pimpat! Sen skulle jag gärna ha en hög med godis på bordet men jag bantar

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Entusiast

Frugan på kryssning över helgen... lagom så där till släppet av BF4. Timingen kunde ha vart sämre! På med kaffebryggaren och sysselsätt barnen...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Här är min hörna :P

Visa signatur

Moderkort: ASUS X99-A| RAM: 16gb Corsair LPX 2666 mhz | Procsessor: Intel Core i7 5820K kyld av en Noctua NH-D14 | Grafikkort: Gigabyte GTX 970 G1 | Minne: 120gb Intel 330 SSD, Seagate Barracuda 1tb HDD. | Chassi:Fractal Design Define S.

Permalänk
Medlem

Min sjukt hypade datorhörna med massor av ljusdioder, monsterdata, kaffemuggar, obo'y glas och den skönaste stolen i världen.

Oj juste jag har ju inga pengar, och ingen monster data, aja jag antar att jag får fortsätta köra bf3 på low tills jag fått ihop pengar till nya grejer!

Permalänk
Medlem

Här var min lilla hörna Os X mavericks 200/200Mbit/s fiber samtidigt som bf4 är ju passande

Visa signatur

CPU:i7 3770k @4,5Ghz Kylning:Custom water-loop RAM:16GB @1866Mhz GPU: 2 X R9 290x @ 1200Mhz PSU:Corsair AX 1200w MB: P8 Z77-pro Chassi:NZXT swich 810 white

Macbook Pro Retina.iPhone 7
200/200Mbit/s fiber.