Söker gammalt Top-view shooter spel

Permalänk
Medlem

Söker gammalt Top-view shooter spel

Hej alla.

Är på jakt efter ett gammalt spel som jag kommer ihåg att jag och mina polare lirade när vi var mindre men jag kan för mitt liv inte komma på vad det hette.
Spelet påminner väldigt mycket om Dead Nation http://www.youtube.com/watch?v=-syxOHFqN0k men typ 10 år äldre, är det någon som tror sig veta vilket spel jag tänker på och vad det heter?

Permalänk

Alien Shooter?

Vilken konsoll är det på?

Permalänk
Medlem

Finns några tusen såna att välja mellan. Du har ingen mer info om det än att det var ett top-down shootemup?

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det är till PC och jag tror att man fightade mot "psychos" och inte zombies, kan inte komma ihåg så många detaljer dock.
Påminner om "Zombie shooter 2" vet inte ifall det är samma spel som alien shooter, men har för mig att miljön påminner
lite om Diablo 2, lite gothic så att säga.

Permalänk
Medlem

Postal? Ettan spelades sett uppifrån vill jag minnas...

Visa signatur

i7-10700k | Asus z490-p | 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz | GPU 2070 | Corsair RM750xv2 | Intel 970 EVO M2 1TB | 4TB Ironwolf | Fractal Design C | Acer Predator 27" 1440p IPS 165hz

Permalänk
Medlem

Loaded
Reloaded
Take No Prisoners
Zombies ate my neighbors
Hunter the Reckoning
Hunter the Reckoning Redeemer
Hunter the Reckoning Wayward

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006