Nokia Illusionist avslöjas och detaljer kring Lumia 525 läcker ut på nätet

Permalänk
Melding Plague

Nokia Illusionist avslöjas och detaljer kring Lumia 525 läcker ut på nätet

Enligt nya uppgifter har Nokia en ny surfplatta med Windows RT i antågande, den här gången i 8-tumsklassen. Därtill läcker specifikationerna ut för budgettelefonen Lumia 525.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Gah! Sluta ge mig snygga RT plattor!

Permalänk

Intessant

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Inaktiv

ser sjyst ut

Permalänk
Medlem

Om denna lägger sig i samma prisklass och med ett bluetoothheadset så lär den bli en galet prisvärd mobil den med.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem

varför tas en sådan här nyhet upp på sweclockers?

Permalänk
Medlem

Tja konkurrensen om att släppa Windows RT produkter är ju inte så stor så de är ju ganska ensamma på marknaden (tillsammans med Microsoft). Känns som antingen går det bra eller dåligt för dem. Känslan hittills för RT har väl inte varit så positiv men det kanske är på väg att vända bland allmänheten? Själv är jag väldigt skeptisk. Jag vill inte ha Windows i min dator, så varför skulle jag vilja ha det i en telefon eller på en surfplatta? Visst gränssnittet passar väl bättre där men jag vill ändå inte...

Permalänk
Avstängd

Prisvärd mobil för den som inte alltid vill köpa det värsta som finns. 1500 för den lär bli ett bra pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klk:

varför tas en sådan här nyhet upp på sweclockers?

För att du ska ha något att klaga på.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Skrivet av NoNamesWayne:

För att du ska ha något att klaga på.

Helt rätt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av klk:

varför tas en sådan här nyhet upp på sweclockers?

För att det finns ett nyhetsvärde i det? Exempelvis så tycker jag personligen det är intressant.

Visa signatur

"I used to be with it, but then they changed what *it* was. Now what I'm with isn't *it*, and what's *it* seems weird and scary to me."

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av klk:

varför tas en sådan här nyhet upp på sweclockers?

Varför inte, det handlar om elektronik så ^^

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Inaktiv

Kan det vara så att Microsoft håller på att byta ut Windows Phone mot Windows RT för alla kommande modeller från Nokia/Microsoft.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av klk:

varför tas en sådan här nyhet upp på sweclockers?

För att Sweclockers är en IT-nyhetssida

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Inaktiv

Riktad mot musik och då får den ett BT headset... Verkligen riktad mot musik. Undrar vad Elop knarkar på egentligen.