Tipsa om bästa singelplayer shooters

Permalänk

Tipsa om bästa singelplayer shooters

hej, jag spelade Borderlands 2 i förrgår och tyckte det var kul så jag undrar om någon vet något mer kul singelplayer fps ? Hade varit kul om det hade varit openworld, behöver inte vara det men det hade varit kul

TIPSA

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Medlem

Bioshock-serien.
Deus Ex Human revolution

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

Bioshock helt klart
Fallout 3 är openworld och man kan skifta mellan first och third person.

Permalänk
Medlem

Ett rätt så gammalt spel men en av dem roligaste campaign jag spelat är. Call of duty World at War!

Permalänk

Sigularity är ett schysst FPS som många har missat.

Permalänk

Gillar du RPG/FPS så testa Fallout 3, Ser riktigt bra ut om du moddar det

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

- S.T.A.L.K.E.R (alla tre spelen)
- Far Cry 2. Enligt mig ett av de bästa single-player spelen ute. Jag är en av de få som faktiskt gillar spelet, eftersom det är väldigt oförlåtande.
- Half-Life 2
och slutligen ett spel som inte är ett FPS men som ändå förtjänar att vara med på listan: Miasmata. Ett av de bästa single-player spelen jag någonsin spelat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MirakelMannen:

Sigularity är ett schysst FPS som många har missat.

Håller helt med!

Freddie

Visa signatur

Chassi: Antec 902 - CPU: Intel i5 6800k + Corsair Hydro H100 - GPU: Gigabyte GTX 1070 - PSU: Fractal Design Tesla 650w80+ - Moderkort: Asus Prime- RAM: 16 GB 1600 Corsair vengance LP - OS: Windows 10 Pro - SSDs: Intel 330 120gb, Intel 335 240gb HDD: WB Blue 1tb, Hitachi 500gb QNIX QX2710 2560x1440
Laptop: Acer E1-571, i7-3632QM Windows 10

Permalänk

Call of Duty: Modern Warfare och Modern Warfare 2: Jag vet att det är linjärt och CoD får mycket skit. Men jag tycker fortfarande att båda de här kampanjerna är värda en igenomspelning.

Fallout 3 och Fallout: New Vegas: Två riktigt bra openworld spel, som du kan få ut många roliga timmar ur. Ett tips: Say no to Yes Man i New Vegas för bästa spelupplevelse.

Dishonored: Jag vet inte om det räknas som ett fps, men du har ju trots allt skjutvapen. FPS-spelet med den bästa spelmekaniken på väldigt länge(Blink någon?). Riktigt bra spel med en någorlunda bra story men det är i spelmekaniken Dishonored skiner, och som det skiner.

BioShock: Det första alltså, helt fantastiskt bra spel, atmosfären i tunnelgångarna i Rapture är helt fantastisk och håren reser sig längs ryggraden när man hör en Big Daddy ekande genom salarna. Ett spel med bättre atmosfär får du leta länge efter. Jag tycker du borde skippa BioShock: Infinite som verkligen inte levde upp till mina förväntningar och det lever verkligen inte upp till BioShock. BioShock: Infinite kan jag ranta om i 6 timmar. BioShock 2 har jag ej spelat.

Jag har säkert glömt några bra fps, men det här vad dom som ploppade upp.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Entusiast

Stämmer in i lovsången kring Fallout-spelen... ofantligt roliga och fria. Gå vart fan du vill på kartan och gör exakt det du känner för!

Ett single player shooter som jag tyckte var skoj var Sniper Elite V2

Permalänk
Medlem

Just Cause 2 är rätt roligt. Snars finns även multiplayer men frågan är bara när det sker.

Visa signatur

Laptop 4 - 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Stämmer in i lovsången kring Fallout-spelen... ofantligt roliga och fria. Gå vart fan du vill på kartan och gör exakt det du känner för!

Ett single player shooter som jag tyckte var skoj var Sniper Elite V2

http://www.youtube.com/watch?v=6qoZFBtjskw

riktigt kort story dock

Permalänk
Medlem

Outlaws från 1997
http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaws_(1997_video_game)
Det är grejer det

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk

Medal Of Honor Allied Assault samt Spearhead.

Permalänk

Half life, halflife 2, och black mesa(gratis), är riktigt bra. Sen (kommer säkert få skit för detta) Battlefield 4, jag blev i alla fall väldigt uppslukad. (Y)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li pc_A05fn, Corsair H80/NF F12 PNP, Intel 330 180GB, Asus p8p67 WS revolution, Intel i5 2500k, WD green 2TB, 16GB Corsair vengeance 4x4GB CL9 LP, Palit GTX 670 2GB, Corsair AX860

Permalänk
Skrivet av Zpnk:

Stämmer in i lovsången kring Fallout-spelen... ofantligt roliga och fria. Gå vart fan du vill på kartan och gör exakt det du känner för!

Ett single player shooter som jag tyckte var skoj var Sniper Elite V2

http://www.youtube.com/watch?v=6qoZFBtjskw

jo, testade Elite V2, vet inte varför men tyckte inte det var så intressant story Men sjukt delen var kul

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Outlaws är big. Spelade demot en massa när det begav sig och jag var liten parvel på knappt tio bast. Minns att min farfar förbjöd mig att döda oskyldiga, och tog spelet ifrån mig om jag försökte mig på sådana otrevligheter.

Permalänk
Medlem

Call of Duty 1, vilka minnen, måste nog installera och spela igenom det snart igen.

Permalänk
Inaktiv

Dishonored! :3 Bland det bästa jag spelat faktiskt.

Permalänk

Call of Cthulu!

Permalänk
Medlem

Far Cry 3

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Duty Calls

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MirakelMannen:

Sigularity är ett schysst FPS som många har missat.

Håller med, Singularity tyckte jag var mycket bättre än vad de flesta säger!

Spelat det en flertal gånger.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Far Cry3 är grymmt kul om man gillar openworld FPS. Jag som har fru och barn har aldrig tiden att sitta i timmar, så då passar det perfekt.

Starta spelet och ta över Nån bas eller 2 samt radio torn. Finns även några sjuka uppdrag oxå!

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk

Inte för det är något favoritspel, och kanske inte superomtyckt men Call of Juarez? (Iaf de första)

Permalänk
Medlem

Call of Juarez: Bound in blood äger fett och likaså metro

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hitman: Absolution är ett sånt spel du söker tror jag

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem

Metro 2033 eller Metro Last light

Permalänk

Metro 2033(1) och Metro Last Light(2), riktigt bra spel. Den post-apokalyptiska känslan i båda två är grym - kusligt och öde, precis som det ska vara.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: MSI Z87 G45 GAMING | CPU: i7 4770k @ 4.4GHz | Kylning: Antec Kühler 620 Push n' Pull | GPU: ASUS GTX 780 DCII SLI | APU: Asus Xonar Essence STX | RAM: Corsair 16GB CL9 1600MHz VENGEANCE LP | PSU: Corsair AX860i | SSD: Samsung 840 Basic 250GB | HDD: WD Green 3TB | Skärm: ASUS 24" VG248QE 144Hz

Permalänk
99:e percentilen

Eftersom ingen har gjort det får väl jag nämna Far Cry!

Och Crysis också – om du kan få skiten att flyta.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers